کد خبر : 118895
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۵
7 بازدید

نکته مثبت باخت استقلال مقابل النصر!

نکته مثبت باخت استقلال مقابل النصر!

به گزارش پارسینه به نقل از آفتاب نیوز، روز‌های تلخ و سیاه استقلال با شکست برابر النصر در بازی شب گذشته ادامه دار شد، اما بی تردید ستاره آبی‌ها در این شب تلخ سیدحسین حسینی بود که بار‌ها دروازه آبی‌ها را نجات بدهد. سیدحسین حسینی بعد از یک بازی غیبت به دلیل مسائل انضباطی شب

به گزارش پارسینه به نقل از آفتاب نیوز، روز‌های تلخ و سیاه استقلال با شکست برابر النصر در بازی شب گذشته ادامه دار شد، اما بی تردید ستاره آبی‌ها در این شب تلخ سیدحسین حسینی بود که بار‌ها دروازه آبی‌ها را نجات بدهد.

سیدحسین حسینی بعد از یک بازی غیبت به دلیل مسائل انضباطی شب گذشته در درون دروازه استقلال قرار گرفت و بار‌ها با واکنش‌های زیبایی داشت که توانست دروازه تیمش را نجات بدهد.

حسینی حتی روی صحنه گل هم با یک سیو دیدنی موفق شد ضربه سر کریستیانو رونالدو را دفع کند، اما لاپورت توپ برگشتی را وارد دروازه استقلال کرد.

اگرچه استقلال با شکست برابر النصر شانسش برای صعود به دور حذفی لیگ نخبگان آسیا کمتر شد، اما آمادگی سیدحسین حسینی می‌تواند خبر خوبی برای آبی‌ها در ادامه لیگ برتر و آسیا باشد.

حالا همه بر این باور هستند که اگر حسینی در بازی با ذوب آهن در درون دروازه استقلال قرار می‌گرفت، چه بسا آن شکست تلخ رقم نمی‌خورد و بختیاری زاده با خاطره بهتری استقلال را ترک می‌کرد.

 


+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn