کد خبر : 118950
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
13 بازدید

سرمربی سابق پرسپولیس همچنان می درخشد

سرمربی سابق پرسپولیس همچنان می درخشد

بوریرام با هدایت اوسمار ویرا عملکرد درخشانی در رقابت‌های شرق لیگ نخبگان آسیا دارد و تا هفته سوم به یکی از مدعیان اصلی تبدیل شده است. این تیم با کسب ۷ امتیاز از ۳ بازی، در رده دوم جدول قرار گرفته و تنها 2 امتیاز با صدرنشین، یعنی گوانگژو فاصله دارد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ بوریرام تایلند در نخستین دیدار

بوریرام با هدایت اوسمار ویرا عملکرد درخشانی در رقابت‌های شرق لیگ نخبگان آسیا دارد و تا هفته سوم به یکی از مدعیان اصلی تبدیل شده است. این تیم با کسب ۷ امتیاز از ۳ بازی، در رده دوم جدول قرار گرفته و تنها 2 امتیاز با صدرنشین، یعنی گوانگژو فاصله دارد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از ورزش سه؛ بوریرام تایلند در نخستین دیدار مقابل ویسل کوبه به تساوی بدون گل دست یافت. این تیم در بازی‌های بعدی، به دو پیروزی دست یافت. در هفته دوم، بوریرام با نتیجه ۲ بر ۱ سنترال مارینرز را شکست داد و در هفته سوم نیز پوهانگ استیلرز را با پیروزی ۱ بر ۰ مغلوب کرد.

در این میان، جانشین اوسمار ویرا در پرسپولیس، خوان کارلوس گاریدو با وجود حملات فراوان، نتوانسته انتظارات را برآورده کند. گاریدو در رقابت‌های غرب لیگ نخبگان آسیا تنها یک امتیاز از ۳ بازی به‌دست‌آورده و تیمش در رده دهم جدول قرار دارد.

جدول لیگ نخبگان آسیا بخش شرق جدول لیگ نخبگان آسیا بخش شرق

 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn