کد خبر : 118987
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲
0 بازدید

روشن تاجیکستان ۱ – ۳ تراکتور ایران/ شاگردان اسکوچیچ تنها پیروز ایران در هفته سوم آسیا+ فیلم

روشن تاجیکستان ۱ – ۳ تراکتور ایران/ شاگردان اسکوچیچ تنها پیروز ایران در هفته سوم آسیا+ فیلم

تیم تراکتور موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد روشن تاجیکستان عبور کند. ترا‌کتور در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲ در ورزشگاه مرکزی دوشنبه برابر روشن کولاب تاجیکستان قرار گرفت که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۲۷ گل اول را زد. دانیال اسماعیلی‌فر توپ

تیم تراکتور موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد روشن تاجیکستان عبور کند.

ترا‌کتور در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲ در ورزشگاه مرکزی دوشنبه برابر روشن کولاب تاجیکستان قرار گرفت که با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.

امیرحسین حسین زاده در دقیقه ۲۷ گل اول را زد. دانیال اسماعیلی‌فر توپ را روی دروازه ارسال کرد و این امیرحسین حسین‌زاده با ضربه سر توپ را به گوشه دروازه فرستاد و تیمش را به گل رساند.

حسین زاده دقیقه ۳۲ گل دوم را هم زد. تامی اشتراکالی در حال ورود به محوطه جریمه پاس خود را به ترابی داد و او هم با پاس تک ضرب توپ را به حسین زاده سپرد تا این بازیکن در مقابل دروازه گلزنی کند.

تامی اشتراکالی در دقیقه ۸۰ گل سوم را برای شاگردان اسکوچیچ به ثمر رساند. بعد از ارسال کرنر، روی توپ سوم ریکاردو آلوز ارسال خود را انجام داد و اشتراکالی به آسانترین شکل ممکن دروازه را گشود.

دقیقه ۹۲ روی غفلت مدافعین تراکتور، روشن توانست یکی از گل‌های خورده را جبران کند و در نهایت بازی با همان نتیجه سه بر یک پیروز شد.

تراکتور با این پیروزی با ۶ امتیاز صدرنشین گروه اول است و روشن بدون امتیاز قعرنشین این گروه سه تیمه است. نماینده هند از این گروه به دلیل حاضر نشدن در ایران و بازی با تراکتور در هفته قبل، کنار گذاشته شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn