کد خبر : 119075
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۴
17 بازدید

فال فردا پنجشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۳ / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!

فال فردا پنجشنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۳ / چشم‌هایت را ببند و نیت کن!

فال فردا پنجشنبه 3 آبان ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید. به گزارش سایت خبری پرسون، فال فردا، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج

فال فردا پنجشنبه 3 آبان ماه 1403 را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

به گزارش سایت خبری پرسون، فال فردا، یکی از روش‌های پیش‌بینی آینده است که برخی افراد در جامعه به آن اعتقاد دارند. این فال مانند سایر فال‌هایی مثل فال تاروت کبیر و غیره در جامعه ما رواج پیدا کرده است.​

به هر حال، باید توجه داشت که فال فردا تنها یک بهانه است و همه اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. این به معنی این است که هرگونه پیش‌بینی و تعبیری که از فال فردا صورت می‌گیرد، به هیچ عنوان اعتبار علمی ندارد و نباید برای اتخاذ تصمیمات مهم در زندگی به آن اتکا کرد.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین

متن فال:

فردا ممکن است تصمیم بگیرید کمی اضافه کار و یا یک پروژه اضافه را به منظور به دست آوردن پول بیشتر قبول کنید. شاید احساس می کنید آنقدر قدرت و انرژی دارید که می توانید کوه ها را هم جابجا کنید، اما کمی از سرعتتان کم کنید. سعی کنید فردا انجام تمرین های ورزشی را در برنامه تان قرار دهید. فردا فرصتی بسیار مناسب برای یافتن منبع درونی استرسی است که این روزها شما را آزار می دهد. شما خیلی خوب می دانید که عشق فقط به حرف زدن نیست، فردا به عشقتان در کار و در منزل و یا هر زمینه دیگری که می توانید کمک کنید، با این کار هم علاقه و توجه خود را به او نشان داده و هم رابطه خود را مستحکم می کنید.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

متن فال:

احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است فردا مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

متن فال:

شما فردا احساس شکست‌ناپذیر بودن می‌کنید، اما خوش بین بودن بی‌حساب زیاد به کارتان نخواهد آمد. از سوی دیگر، داشتن اعتقادی سالم کافی است تا شک و تردید شما از بین رفته و دوباره به سمت آرزوهای‌تان حرکت کنید. به خاطر داشته باشید، اکنون که عطارد به عقب برگشته است انتظار می‌رود که تأخیر در رسیدن به آرزوهایتان به وجود آید بنابراین شما نباید با شرایط موجود بجنگید.برای این که بتوانید روابط تان را با دیگران مدیریت کنید باید بیشتر از قبل دقت و ملاحظه به خرج دهید. اما هر لحظه منتظر یک اتفاق شگفت انگیز باشید، شاید این اتفاق همه چیز را زیر و رو کند. بهتر است تصمیمات بزرگ را به روز دیگری موکول کنید، زیرا فردا نمی توانید درست تصمیم بگیرید. در این مدت سعی کنید نسبت به خواسته های دیگران توجه نشان دهید. همین طور که در مسیرتان پیش می روید اجازه دهید که افکارتان هدایت مسیر را به دست بگیرند.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

متن فال:

حتی در سخت ترین شرایط نگرش شما کلید خوشبختی‌تان می‌باشد. موفقیتهای مادی شما با وجود این می‌تواند مشکل ساز باشد، اما نگذار که هدفهایت وارد این راه بشوند. اکنون کارهایی را انجام بده که باعث می شوند احساس خوبی نسبت به خودت داشته باشی، پول هم به دنبال آن خواهد آمد. هنوز احساسهایی وجود دارند که نیاز است آنها را با دیگران سهیم بشوی؛ این احساسات را با عشق فراوان بیان کن. زیاد سخت نگیر، خودت خواهی فهمید که چه زمانی برای این کار مناسب است.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

متن فال:

در حالیکه بهرام در نشانه شما قرار می‌گیرد و به شما گرما می‌بخشد، تا چندین هفته بعد به شما انرژی می‌دهد، شما باید خودتان را برای تغییرات بزرگی که در زندگی‌تان اتفاق افتاده است آماده کنید. اما توصیه نمی‌شود که به خاطر این انرژی‌های تازه یافت شده خودتان را خسته کنید. از اهداف خود به طور سنجیده استفاده کنید و باید بتوانید تابستان امسال را تبدیل به پربارترین تابستانی بکنید که تا به حال وجود داشته است.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

متن فال:

بعضی از روزها شما واقعاً دلتان می خواهد با حوادثی که پیش می آیند به تنهایی مقابله کنید. اما فردا بهتر است که برنامه ریزی کرده و بعد شروع به کار کنید. در اولویت قرار دادن کارهایی که می خواهید تمام کنید اکنون می تواند اولین قدمی باشد که برمی دارید. زمانی را برای هریک وظایف و قرار ملاقاتهایتان اختصاص بدهید و بعد به سراغ کار بعدی بروید. شما در طول روز، فردا و یا فردا هر وقت که خواستید می توانید به عقب برگشته و کارهای ناتمام خود را تمام کنید.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

متن فال:

شما خصوصیات خوب بسیاری دارید، اما متأسفانه به راحتی بخشیدن دیگران جزء آنها نیست. فردا فرصت خوبی است که برخی از کینه های خود را برای همیشه رها کنید. به ریشه موضوع دقت کنید و ببینید چرا بخشیدن طرف مقابل، رهایی از خشم و فراموش کردن این مسئله برای شما آسان نیست. به یاد داشته باشید که به زمین گذاشتن این بار سنگین به شما کمک خواهد کرد خیلی راحتتر در مسیر خود پیش بروید. حتما این کار را امتحان کنید. در رابطه عاطفی خود نیز این مسئله را در اولویت قرار دهید. آیا احساسات ناگفته ای بین شما و عشقتان باقی مانده است؟ آیا از روابط گذشته شما چیزی باقی مانده است که روی رابطه فعلی شما تأثیر گذار باشد؟ برای پیش رفتن در رابطه خود این مشکلات را حل کنیدو نسبت به خودتان و عشقتان بخشنده باشید.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

متن فال:

درستکاری شما بهترین اسلحه ای است که می‌توانید داشته باشید، برای اینکه وقتی دیگران قصد و نیت شما را می‌فهمند کمتر می‌توانند در مقابل شما مقاومت کنند. اما فردا اهداف شما ارتباطی با جهان مادی ندارد. برای اینکه شما می‌خواهید تجربه معنوی مهمی‌داشته باشید که به هیجانات دامن بزند. سعی نکنید جلب توجه کنید؛ به جای حرف زدن در مورد خود سعی کنید با اعمالتان خود را مطرح کنید.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

متن فال:

فردا مواظب باشید مبادا دوستی که از شما انتظاری بیش از آنچه خودتان فکر می کنید دارد را نا امید کنید. این هفته تا جایی که می توانید شوخ طبعی خود را به عنوان امتیازی مثبت به کار بگیرید. فردا نگاهی دوباره به رژیم غذای خود بیندازید و ببینید آیا لازم نیست تغییراتی در آن ایجاد کنید؟ وقت آن رسیده است که به تناسب اندام خود رسیدگی کنید و ورزش را شروع کنید؛ اما نیازی نیست خودتان را تنبیه کرده و فشاری بیش از تواناییتان به خود بیاورید. اگر احساسی نسبت به یکی از همکاران خود دارید این بدان معنی نیست که او هم لزوما شما را دوست دارد، پس بهتر است در رفتارهای خود محتاطانه عمل کنید.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین دی

متن فال:

فردا نشانه‌هایی را دریافت می‌کنید مثل روز اولی که می‌خواستید یاد بگیرید که چطور کاری را انجام بدهید و چه وقت آن را انجام ندهید. ممکن است از آن خوشتان نیاید اما بلاتکلیفی ای که این تغییر با خود به همراه دارد را نیز دوست ندارید. بدبختانه، کنجکاوی در مورد آن نیز مشکلاتی را به وجود می‌آورد که بهتر است فعلاً آن را رها کنید. پذیرفتن وضعیت فعلی روش عاقلانه تری است تا اینکه راه حلی برای آن پیدا کنید.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

متن فال:

شاید فردا اگر کسی از شما بخواهد که بین اختلافات همکاران یا دوستان نظر بدهید دچار شک و تردید بشوید. اما شما باید تأمل کنید، چون شما دو طرف قضیه را می‌بینید و به هر حال این مشکل شما نیست. با این وجود این موضوع تأثیری روی کار شما ندارد و باید در بی طرف بودن خود یا در مقابل اصرار دیگران برای پاسخ دادن به آنها، سفت و محکم باشید.

فال ۳ آبان ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

متن فال:

اگر فردا کمی ‌نقطه ضعف‌های خود را نشان دهید، روز مبارک وخوش یمنی برایتان خواهد بود!! اغلب شما با مخفی کردن احساسات خود توانسته‌اید از شرایط سخت با موفقیت بگذرید. اما در حال حاضر این کار بیشتر باعث ناامیدی تان می‌شود. البته رویاپردازی کردن بیش از حد هم کمکی بهتان نمی‌کند. پس قدم پیش گذاشته و درمورد آرزوها و ترس‌های خود البته آنهایی که به گرفتاری‌های اخیرتان مربوط می‌شوند، صحبت کنید


منبع: فرتاک نیوز

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn