کد خبر : 119335
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۸:۰۳
9 بازدید

روزی که فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال را عوض کرد!

روزی که فرهاد مجیدی کاپیتان استقلال را عوض کرد!

فرهاد مجیدی در سال ۱۳۹۰ تا قبل از این‌که استقلال را به مقصد الغرافه قطر ترک کند، محبوب‌ترین بازیکن نزد هواداران این تیم بود و دقیقا به همین خاطر گاهی اوقات کارهایی می‌کرد تا به سایر نفرات استقلال هم روحیه بدهد. یکی از این اتفاقات در روزهای ابتدایی آبان همان سال به وقوع پیوست و

فرهاد مجیدی در سال ۱۳۹۰ تا قبل از این‌که استقلال را به مقصد الغرافه قطر ترک کند، محبوب‌ترین بازیکن نزد هواداران این تیم بود و دقیقا به همین خاطر گاهی اوقات کارهایی می‌کرد تا به سایر نفرات استقلال هم روحیه بدهد. یکی از این اتفاقات در روزهای ابتدایی آبان همان سال به وقوع پیوست و خبرورزشی گزارش آن را منتشر کرد تا ماجرا خبرساز شود.

سوم آبان سال ۹۰ خبرورزشی گزارشی اختصاصی منتشر کرد و با اشاره به اتفاق عجیب رخ‌داده در جریان بازی استقلال- ذوب آهن نوشت: فرهاد هنگام تعویض در بازی استقلال و ذوب آهن بازوبند کاپیتانی را باز کرد و به جای این‌که آن را در اختیار کاپیتان دوم تیم بگذارد، بر بازوی اسماعیل شریفات مهاجم خوزستانی استقلال بست تا به او روحیه بدهد. این اتفاق باعث تعجب بازیکنان هر دو تیم به ویژه استقلالی‌ها شد و شریفات که از این حرکت شوکه شده بود، داخل زمین خطاب به مجیدی گفت: آقا فرهاد! بازیکنان استقلال ناراحت نشوند که شما بازوبند را به من دادید؟ از من باسابقه‌تر در استقلال هم وجود دارند.

مجیدی اما در پاسخ به این حرف شریفات گفت بازوبند را ببند و نگران هیچ اتفاقی هم نباش؛ هر کس به تو گفت چرا کاپیتانی را قبول کردی بگو فرهاد مجیدی این تصمیم را گرفت. در نهایت اسماعیل شریفات بازوبند کاپیتانی را بست و هنوز هم بابت آن اتفاق که البته زمان خودش خیلی سر و صدا به راه انداخت، ممنون کاپیتان و سرمربی اسبق استقلال است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn