کد خبر : 119665
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰
0 بازدید

زمان همکاری مسعود شجاعی با تیم جدیدش اعلام شد

زمان همکاری مسعود شجاعی با تیم جدیدش اعلام شد

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه مس رفسنجان بعد از جدایی محرم نویدکیا گزینه‌های مختلفی را مدنظر قرار دادند و در نهایت مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. این در شرایطی است که برخی بر این باور بودند که مس باید بعد از جدایی نویدکیا به سراغ مربی با تجربه‌تری مثل

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مسئولان باشگاه مس رفسنجان بعد از جدایی محرم نویدکیا گزینه‌های مختلفی را مدنظر قرار دادند و در نهایت مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند.

این در شرایطی است که برخی بر این باور بودند که مس باید بعد از جدایی نویدکیا به سراغ مربی با تجربه‌تری مثل نکونام، پورموسوی، منصوریان، مهاجری و … برود اما باشگاه ترجیح داد باز هم به استانداردهای قبلی خودش وفادار بماند.

فصل گذشته محرم‌ نویدکیا تیم بحران‌زده مس رفسنجان را به ساحل امن رساند و این بار هم مسعود شجاعی برای این کار در نظر گرفته شده است. دور از حاشیه بودن، تمرکز روی مسائل فنی و علاقمندی به فوتبال تهاجمی و روی زمین مواردی بود که مسئولان مس را به سمت این انتخاب سوق داد.

مسئولان باشگاه رفسنجانی بر این باورند که شجاعی با حضور در لالیگا، یونان و سابقه کاپیتانی در تیم ملی قبل از هر چیز می‌تواند آرامش را به اردوی مس بازگرداند همان نسخه محرم نویدکیا.

شجاعی کار خودش در مس را از هفته آینده آغاز خواهد کرد.

 


+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn