کد خبر : 119679
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱
1 بازدید

:::جالبتر::: توصیه سردار سلامی به اسرائیل: به «تاد» اطمینان نکنید

:::جالبتر::: توصیه سردار سلامی به اسرائیل: به «تاد» اطمینان نکنید

تسنیم: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقرار سامانه تاد آمریکایی در اسرائیل، خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: به لوله‌های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود هستند و شما به قدرت محدود تکیه کرده‌اید.   سردار سلامی در کنگره ملّی بزرگداشت ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه گفت: هرچه بخواهید شلیک کنید

تسنیم: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به استقرار سامانه تاد آمریکایی در اسرائیل، خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: به لوله‌های تاد اعتماد نکنید. اینها محدود هستند و شما به قدرت محدود تکیه کرده‌اید.

 

سردار سلامی در کنگره ملّی بزرگداشت ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه گفت: هرچه بخواهید شلیک کنید دشمنان شما چند برابر شما شلیک می‌کنند. شما نمی‌توانید در این داستان پیروز شوید و ما شما را شکست خواهیم داد.

وی ادامه داد: یک سرزمین کوچک که ۹۸ درصد اقتصادش به دریا متکی است باید بیشتر بیندیشد. تصمیمات ناعاقلانه می‌تواند سقوط یک رژیم را با شتابی عجیب همراه کند. ما به فضل الهی در مقابل این جماعت شرور ایستاده‌ایم.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها هم اشتباه می‌کنند که حیثیت سیاسی خود را به جنایت اینها گره زده‌اند و خود را در جهان میان ملت‌ها منفور و منزوی کرده‌اند. امروز جهان آمریکا را با بمب‌هایی می‌شناسد که بر سر کودکان غزه و لبنان فرود می‌آید. از تمام آن شکوه ابرقدرتی آمریکا همین روی زمین مانده است و اینها هم دوامی نخواهد داشت.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn