کد خبر : 120577
تاریخ انتشار : شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰:۰۹
2 بازدید

شهاب حسینی به حواشی ایجاد شده در جشنواره فیلم کوتاه پاسخ داد

شهاب حسینی به حواشی ایجاد شده در جشنواره فیلم کوتاه پاسخ داد

به گزارش بازیگر 360 ، پس از آنکه حسینی در مراسم اختتامیه به برخی از آثار برگزیده جشنواره انتقاد کرد، برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اعتراض او به دخالت در آرای هیئت داوران مطرح شد. اما حسینی در یادداشتی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، به صراحت اعلام کرد که منظور او از این انتقادات،

به گزارش بازیگر 360 ، پس از آنکه حسینی در مراسم اختتامیه به برخی از آثار برگزیده جشنواره انتقاد کرد، برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اعتراض او به دخالت در آرای هیئت داوران مطرح شد. اما حسینی در یادداشتی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده، به صراحت اعلام کرد که منظور او از این انتقادات، آثار ضعیفی بوده که به دلیل حمایت برخی نهادها و ارگان‌ها، مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

شهاب حسینی: انتقادم به آثار ضعیف بود، نه دخل و تصرف در آرا

حسینی تاکید کرده است که به آرای هیئت داوران احترام می‌گذارد و منظور او از انتقاد، شخص خاصی از جمله مدیر جشنواره نبوده است. او همچنین ابراز امیدواری کرده که در آینده شاهد انتخاب‌های شایسته‌تر در جشنواره‌های فیلم باشیم.

در بخشی از یادداشت شهاب حسینی آمده است: «مقصود آثار ضعیف و بی‌تأثیری بود که توسط ارگان‌ها و نهادهای غیرمرتبط و غیر متخصص مورد تقدیر قرار گرفت و حرف بر سر این است که اینگونه حمایت‌ها می‌تواند به حق اتفاق بیفتد و نه صرفاً به دلیل منویاتی که آنان به دنبال آن هستند.»

واکنش‌های هنرمندان و مخاطبان به این موضوع همچنان ادامه دارد. برخی از هنرمندان از سخنان شهاب حسینی حمایت کرده و بر لزوم انتقاد سازنده در حوزه سینما تاکید کرده‌اند. برخی دیگر نیز معتقدند که این انتقادات می‌توانست به شیوه‌ای بهتر و بدون ایجاد حاشیه مطرح شود.

این اتفاق یک بار دیگر بحث‌ها درباره معیارهای انتخاب آثار در جشنواره‌های فیلم و همچنین نقش نهادهای مختلف در این فرآیند را به میان کشیده است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn