جدال تازه واردها کنار فلاک‌الافلاک/ پرسپولیس و نمایش مدل داخلی

جدال تازه واردها کنار فلاک‌الافلاک/ پرسپولیس و نمایش مدل داخلی

به گزارش روزپلاس، در دومین روز از رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر تیم‌های استقلال تهران و پرسپولیس به ترتیب رو در روی خیبر خرم آباد و شمس آذر قزوین که به تازگی روی نیمکت‌های خود تغییراتی را داشته‌اند، می‌روند.

خیبر – استقلال تهران

استقلال تهران در حالی امروز شنبه ۵ آبان به مصاف خیبر می‌رود که در این بازی «پیتسو موسیمانه» سرمربی جدید آبی‌ها برای اولین بار روی نیمکت این تیم خواهد نشست تا هواداران استقلال پس از دو فصل بار دیگر شاهد حضور یک مربی خارجی روی نیمکت تیم خود باشند. استقلال در ۵ بازی اخیر خود در رقابت‌های لیگ برتر و لیگ نخبگان آسیا متحمل ۴ شکست شده و تنها پیروزی آبی‌پوشان مقابل هوادار بوده است.

استقلال با ۷ بازی و ۸ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد و خیبر هم با ۸ بازی و ۶ امتیاز در مکان چهاردهم جدول ایستاده است و کسب ۳ امتیاز این دیدار برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

خیبر خرم آباد هم پس از جدایی رضا مهاجری در هفته پنجم، مارکو اورلیو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد اما این مربی هم نتوانست انتظارات مالک و هواداران این تیم را برآورده سازد و پس از ۳ هفته او هم مانند مهاجری از سمت خود اخراج و سعید دقیقی به عنوان سرمربی جدید خیبر انتخاب شد تا او در نخستین تجربه خود در خیبر مقابل استقلال قرار گیرد.

این بازی با قضاوت وحید کاظمی و با حضور سیستم داور ویدئویی VAR در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار خواهد شد. شب قبل از بازی، باشگاه استقلال پوستری را در رسانه رسمی خود منتشر کرد که در آن نام تیم خیبر به درستی درج نشده بود و همین موضوع باعث دلخوری مدیران و هواداران تیم خیبر شد و بلافاصله استقلالی‌ها با انتشار اطلاعیه‌ای نسبت به این موضوع عذرخواهی و پوستر بازی را از رسانه خود حذف کردند. این دیدار ساعت ۱۷ برگزار می‌شود. این دو تیم تاکنون دیدار رو در رویی با هم نداشته‌اند و این بازی نخستین تجربه آنها مقابل هم خواهد بود.

جدال تازه واردها کنار فلاک‌الافلاک/ پرسپولیس و نمایش مدل داخلی

پرسپولیس – شمس آذر

تیم فوتبال پرسپولیس پس از ناکامی در رقابت‌های آسیایی و شکست تلخ مقابل السد قطر، امروز در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان شمس آذر قزوین است. این دو تیم اکنون دو بار به مصاف هم رفته‌اند که در هر دو بازی سرخ‌پوشان پیروز از زمین خارج شده‌اند. پس از تساوی شامگاه جمعه دو تیم ملوان و مس رفسنجان، پرسپولیس به جایگاه سوم جدول سقوط کرد و در صورتی که شاگردان «خوان کارلوس گاریدو» بتوانند این بازی را پیروز شوند موقتاً صدرنشین خواهند شد.

پس از جدایی غیر منتظره سعید دقیقی از هدایت تیم شمس آذر، مدیران این باشگاه رضا مهاجری را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کردند تا این مربی در نخستین حضور خود روی نمکت شمس آذر چالش سختی را داشته باشد.

این بازی با قضاوت موعود بنیادی فر و با حضور سیستم داور ویدئویی از ساعت ۱۹:۱۵ برگزار خواهد شد. پرسپولیس هر ۳ دیدار گذشته خود در لیگ برتر را با پیروزی به اتمام رسانده و به دنبال کسب چهارمین پیروزی متوالی خود است.

نتایج دیدارهای روز جمعه هفته نهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

*ذوب آهن صفر – گل گهر ۲
*نساجی صفر – استقلال خوزستان صفر
*هوادار صفر – چادرملو یک
*مس رفسنجان یک – ملوان یک

یکشنبه ۶ آبان

*تراکتور – آلومینیوم – ساعت: ۱۷
*فولاد – سپاهان – ساعت: ۱۸:۱۵

جدال تازه واردها کنار فلاک‌الافلاک/ پرسپولیس و نمایش مدل داخلی  

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn