جرجینا رودریگز در بیمارستان بعد از هفته مد ریاض

جرجینا رودریگز در بیمارستان بعد از هفته مد ریاض

جرجینا رودریگز در بیمارستان بعد از هفته مد ریاضاختصاصی «تابناک باتو»؛ جرجینا رودریگز مدل معروف، همسر کریستیانو رونالدو فاش کرد که از یک بحران ناگهانی سلامتی رنج می‌‌برد.

او به فالوئرهایش در اینستاگرام اعلام کرد که به ذات الریه مبتلا و در نتیجه چهار روز در بیمارستان بستری شده، اما به مردم اطمینان داد که پس از بازگشت به خانه وضعیتش بهتر است.

جرجینا در استوری‌اش، تصویری را منتشر کرد که نشان می‌داد بازوی او به سرم متصل است، و نمایی از یک دسته گل رز که هنگام بستری شدن در بیمارستان در عربستان سعودی دریافت کرده بود را نیز به نمایش گذاشت.

جرجینا رودریگز در بیمارستان بعد از هفته مد ریاض

وی با قدردانی از تیم پزشکی گفت: «بالاخره بعد از ۴ روز بستری شدن به خانه برگشتم… از همه پزشکان و پرستارانی که در این دوران سخت از من مراقبت کردند تشکر می کنم…»

جرجینا طی چند روز گذشته از دید اینستاگرام ناپدید شده بود که باعث نگرانی فالوورهایش شد و پس از به اشتراک گذاشتن جزئیات بیماری خود دنبال‌کنندگان سریعاً واکنش نشان داده و دعای صمیمانه خود را برای بهبودی او بیان کردند.

این بحران سلامتی چند روز پس از شرکت او در یکی از رویدادهای هفته مد ریاض رخ داد. او در هفته مد ریاض با ظاهر و تعامل خود با مخاطبان درخشید و علاوه بر جشن، عطر خود “Sense” را که با همکاری برند سعودی “Laverne” تولید کرده را نیز تبلیغ کرد، در این جشن برخی ستاره‌های کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و مشاهیر مد و هنر عربستان گرد هم آمده‌بودند.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn