تنها راه صعود پرسپولیس در اسیا

تنها راه صعود پرسپولیس در اسیا

بازدید:۳

صد آنلاین | پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا، نیاز مبرمی به همه امتیازات سه بازی بعدی خود دارد.

به گزارش صد آنلاین، پرسپولیس با وجود گرفتن نتایج خوب در لیگ، در بازی های آسیایی خوب نتیجه نگرفته و علی رغم نمایش های خوب هنوز نتوانسته بردی کسب کند. با توجه به شرایط فعلی، خیلی ها از صعود پرسپولیس به مرحله حذفی ناامید شده اند و شانس زیادی برای سرخ پوشان قائل نیستند.


پرسپولیس با یک امتیاز تیم دهم جدول است و ۵ بازی دیگر هم پیش روی این تیم قرار دارد.  شاگردان خوان کارلوس گاریدو باید در ادامه با الغرافه قطر، الریان قطر، الشرطه عراق، الهلال عربستان و النصر عربستان دیدار کند که این ۵ بازی هر کدامش یک فینال خواهد بود؛ در واقع پرسپولیسی‌ها تا پیش از نبرد با دو غول بزرگ فوتبال آسیا، باید کار را یک سره کنند و با خیال راحت‌تری به جدال با نمایندگان عربستان بروند.

پیروزی مقابل الغرافه، الریان و الشرطه که تیم های قدرتمندی هم نیستند، اصلا دور از ذهن نخواهد بود و پرسپولیس توانایی بردن این تیم ها را دارد. مهم ترین بازی های پرسپولیس اما مقابل دو غول پرستاره عربستانی است که جدال با این دو تیم اصلا راحت نخواهد بود.

در واقع کلید صعود پرسپولیس به مرحله بعد نباختن به الهلال و النصر است. شاگردان گاریدو اگر بتوانند سه بازی بعدی خود را ببرند و مقابل الهلال و النصر نبازند، تقریبا صعودشان به دور بعد حتمی است و پرسپولیس با این فرمول (اگر به خوبی اجرا شود) می تواند یکی از تیم های صعود کننده به مرحله حذفی لیگ نخبگان باشد.  

خبر ورزشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn