روند کاهشی قیمت‌ طلا در بازار همچنان ادامه دارد / افت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی سکه

گزارش برنا، امروز در بازار سکه و طلا، روند کاهشی قیمت‌ها همچنان ادامه دارد. تا لحظه تنظیم این گزارش، هر قطعه سکه طرح جدید با افت ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی به نرخ ۵۰ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان معامله شد.

همچنین، قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز کاهش ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومانی را تجربه کرده و به نرخ ۴۶ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان دادوستد شد.

قیمت نیم سکه با افت یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز با کاهش یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.

علاوه بر این، قیمت سکه گرمی نیز امروز ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافت و به نرخ ۸ میلیون تومان رسید. این در حالی است که قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی رشد داشته و به سطح ۲ هزار و ۷۴۷ دلار رسیده است.

افت شدید قیمت سکه و طلا در معاملات صبح امروز

بازار طلای تهران در معاملات صبح  امروز (شنبه) در مقایسه با آخرین معاملات هفته گذشته شاهد افت قابل توجه قیمت‌ها بود. هر قطعه سکه طرح جدید به قیمت ۵۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد که نسبت به روز کاری گذشته یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.

در معاملات امروز، سکه طرح قدیم نیز با کاهش یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی به ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید. همچنین نیم‌ سکه با افت ۵۰۰ هزار تومانی در قیمت ۲۸ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد.

ربع سکه با ۵۰۰ هزار تومان کاهش به ۱۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی با ۳۰۰ هزار تومان افت به هشت میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله گردید.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش ۲۰۲ هزار تومانی نسبت به پنجشنبه، به چهار میلیون و ۳۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

در بازارهای جهانی، قیمت هر انس طلا با ۱۷ دلار افزایش به ۲ هزار و ۷۴۸ دلار رسیده است. 

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn