خیبر ۱ – ۰ استقلال/ موسیمانه و دقیقی در نخستین تجربه جدید

خیبر ۱ - ۰ استقلال/ موسیمانه و دقیقی در نخستین تجربه جدید

تیم‌های فوتبال خیبر خرم آباد و استقلال تهران امروز و در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

تیم‌های فوتبال خیبر خرم آباد و استقلال تهران در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶:۴۵ و در ورزشگاه تختی خرم آباد رو در روی هم قرار گرفتند.  

ترکیب خیبر:تونی باتیستا، حسین ابرقویی‌نژاد، کوین بولی، احسان حسینی، سینا خادم‌پور، فرید امیری، علیرضا دغاغله، مهران احمدی، مهرداد قنبری، فراز امامعلی، عارف رستمی

ترکیب استقلال:  سید حسین حسینی، سامان فلاح، محمدحسین مرادمند، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، زبیر نیک نفس، علیرضا کوشکی، اندونگ، آرمان رمضانی، ماشاریپوف و محمد حسین اسلامی

گزارش بازی:

دقیقه ۱: بازیکنان خیبر در همان دقیقه اول حمله‌ای را به سمت دروازه استقلال تدارک دیدند که شوت سینا خادم پور از بیرون محوطه جریمه و با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه باز هم حملات این تیم ادامه دار بود که این بار مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

در دقیقه ۴: بازیکنان استقلال به سمت دروازه خیبر حمله ور شدند و در نزدیکی محوطه جریمه تیم میزبان، بازیکن خیبر توانست توپ را از اسلامی در اختیار بگیرد و باعث سرنگونی بازیکن استقلال شد که همین موضوع اعتراض استقلالی‌ها را به همراه داشت و آنها معتقد بودند که باید داور به سود تیمشان ضربه آزاد اعلام می‌کرد.

دقیقه ۶: یک ارسال از سمت چپ به روی دروازه با ضربه سر احسان حسینی مدافع پیش تاخته خیبر همراه شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹: پس از یک رفت و برگشت، توپ در محوطه جریمه به عارف رستمی رسید که ضربه بغل پای او را حسینی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۱۰: مهرداد قنبری  توپ را از نقطه کرنر به سمت محوطه جریمه استقلال سانتر کرد که رامین رضائیان نتوانست توپ را دور کند و همان توپ مستقیماً وارد دروازه استقلال شد تا آبی‌ها خیلی زود از میزبان خود گل دریافت کنند.

 

 

 

در حال تکمیل…

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn