بدشانسی در عدم نتیجه‌گیری ما دخیل بود

امید لطیفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی برنا، در واکنش به عملکرد این تیم در لیگ بیست و چهارم گفت: اگر بازی‌های قبلی ما را دیده باشید می‌بینید که در تمام بازی‌ها فرصت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشدند و بدشانسی در عدم نتیجه‌گیری ما دخیل بود. قطعا در ادامه برای بازی‌های دیگر هم تلاش می‌کنیم که گل‌های بیشتری بزنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: هفته گذشته توانستیم استقلال را شکست دهیم اما این هفته ناکام بودیم. بازی خوب و تاکتیکی به نمایش گذاشتیم اما شانس همراه‌مان نبود. شکست بدی مقابل گل‌گهر متحمل شدیم اما سعی می‌کنیم هفته آینده بهتر کار کنیم و در ادامه رتبه خوبی هم کسب کنیم. تلاش می‌کنیم تا شرایط‌مان بهتر از قبل شود.

بازیکن تیم ذوب‌آهن که هفته گذشته گل دوم ذوب‌آهن مقابل استقلال را به ثمر رساند در این باره اظهار داشت: خدا را شکر که توانستم جواب اعتماد کادرفنی و سرمربی تیم را بدهم و برای تیمم تاثیرگذار باشم. گلزنی به تیم بزرگ استقلال آرزوی هر بازیکنی است خوشحالم که توانستم گل بزنم. این گل به من اعتماد به نفس و انگیزه مضاعفی برای ادامه لیگ داد تا بتوانم گل‌های بیشتری بزنم و به تیمم کمک کنم.

 انتهای پیام/ 

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn