درآمد هزار میلیاردی صداوسیما از شب سیاه فوتبال ایران
به گزارش پارسینه؛ دوشنبه شب وقتی که فوتبال ایران یک بازی برده را با تساوی عوض کرد و در سمتی دیگر شکست تلخی را متحمل شد، صداوسیما درآمدی چند هزار میلیاردی را نصیب خود کرد. اما چطور؟ بررسی ها نشان میدهد؛ تلویزیون قبل، حین و بعد از پخش بازی پرسپولیس و الغرافه حدود ۲۰۳۴ ثانیه (حدود
به گزارش پارسینه؛ دوشنبه شب وقتی که فوتبال ایران یک بازی برده را با تساوی عوض کرد و در سمتی دیگر شکست تلخی را متحمل شد، صداوسیما درآمدی چند هزار میلیاردی را نصیب خود کرد. اما چطور؟
بررسی ها نشان میدهد؛ تلویزیون قبل، حین و بعد از پخش بازی پرسپولیس و الغرافه حدود ۲۰۳۴ ثانیه (حدود ۳۴ دقیقه) تبلیغ پخش کرد که براساس تعرفه تبلیغات در سال ۱۴۰۲ حدود رقمی بیش از ۶۶۵ میلیارد نصیبش شد که اگر تورم ۳۰٪ را در سال ۱۴۰۳ را روی این رقم بکشیم، درآمد صداوسیما تنها از بازی پرسپولیس به بیش از ۸۶۴ میلیارد تومان میرسد.
از سوی دیگر تلویزیون قبل، حین و بعد از بازی استقلال و الهلال حدود ۲۱۸۳ ثانیه (حدود ۳۶ دقیقه) تبلیغ پخش کرد که براساس تعرفه سال ۱۴۰۲ درآمد حاصل از آن به رقمی حدودا بیش از ۷۱۳ میلیارد تومان میرسد و با احتساب تورم ۳۰٪ این عدد را باید بیش از ۹۲۸ میلیارد تومان بدانیم.
در مجموع، تلویزیون (با در نظر گرفتن تعرفه ۱۴۰۲) از شب تلخ فوتبال ایران ۱،۳۷۹،۰۰۶،۴۴۱،۲۵۰ تومان در آمد داشته و اگر تورم سی درصدی ۱۴۰۳ را هم در نظر بگیریم این رقم به ۱،۷۹۲،۷۰۸،۳۷۳،۶۲۵ میرسد.
منبع:
فرهیختگان
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰