به گزارش همشهری آنلاین، مهدی علیزاده با اشاره به نتایج موفقیتآمیز اجرای طرح «من شهردارم ۲»، گفت: این طرح که با هدف جلب مشارکت شهروندان در تصمیمگیریهای شهری و بهبود خدمات عمومی اجرا میشود، فرصت ارزشمندی برای شنیدن نظرات و پیشنهادات مستقیم شهروندان فراهم کرده است.
او افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی به عنوان یکی از ارکان اصلی حملونقل عمومی شهر، مسئولیت خود را در اجرای این طرح با جدیت پیگیری کرده و تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به نیازهای شهروندان و بهبود کیفیت خدمات به کار میگیرد.
علیزاده ادامه داد: «شرکت واحد اتوبوسرانی تهران سال گذشته برای ترویج این طرح و جلب مشارکت شهروندان، اقدامات متنوعی مثل نصب پوستر و تبلیغات در پایانهها، ایستگاهها و اتوبوسها، انتشار لینک طرح در سایت شرکت و شبکههای اجتماعی در اختیار، استقرار سفیران فرهنگی در ایستگاهها و پایانه ها و برگزاری کارگاههای آموزشی برای کارکنان شرکت انجام داد و امسال نیز با تمام قوا برای تقویت مشارکت مردم برای بهبود خدمات رسانی مدیریت شهری تلاش خواهیم کرد.»
مدیرعامل شرکت واحد در ادامه به برخی از پروژههای مهمی که در راستای اجرای درخواستهای شهروندان انجام شده است، اشاره کرد و گفت: «اختصاص بخشی از منطقه سه اتوبوسرانی به پروژه تعریض بلوار دلاوران با هدف بهبود شرایط حملونقل و تسهیل در تردد شهروندان در این منطقه از اقداماتی بود که از خروجی های طرح من شهردارم سال گذشته است.»
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰