کد خبر : 14440
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۵:۵۹

:::جالبتر::: کلاس بازیگری

:::جالبتر::: کلاس بازیگری

کلاس بازیگری یکی از جذاب‌ترین کلاس‌هایی است که هر علاقه‌مند به دنیای بازیگری می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. در ایران انواع کلاس‌های بازیگری با حضور بهترین کارگردانان و بازیگران برگزار می‌شود که هر کدام سطحی متناسب با مربیان و مطالب آموزشی که ارائه می‌دهند،دارد. نکته مهم درباره این انواع کلاس بازیگری این است که

کلاس بازیگری یکی از جذاب‌ترین کلاس‌هایی است که هر علاقه‌مند به دنیای بازیگری می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. در ایران انواع کلاس‌های بازیگری با حضور بهترین کارگردانان و بازیگران برگزار می‌شود که هر کدام سطحی متناسب با مربیان و مطالب آموزشی که ارائه می‌دهند،دارد. نکته مهم درباره این انواع کلاس بازیگری این است که باید یکی را انتخاب کنید که متناسب با شرایط شما باشد. در واقع کلاسی مناسب است که با شرایط شما، استعدادی که در این زمینه دارید و… تناسب داشته باشد.

کلاس بازیگری

کلاس بازیگری یکی از جذاب‌ترین کلاس‌هایی است که هر علاقه‌مند به دنیای بازیگری می‌تواند در زندگی خود تجربه کند. در ایران انواع کلاس‌های بازیگری با حضور بهترین کارگردانان و بازیگران برگزار می‌شود که هر کدام سطحی متناسب با مربیان و مطالب آموزشی که ارائه می‌دهند،دارد. نکته مهم درباره این انواع کلاس بازیگری این است که باید یکی را انتخاب کنید که متناسب با شرایط شما باشد. در واقع کلاسی مناسب است که با شرایط شما، استعدادی که در این زمینه دارید و… تناسب داشته باشد.

برای شرکت در کلاس بازیگری بارانا کلیک کنید.

یکی از بهترین کلاس‌های بازیگری که دوره‌های خود را مختص کودکان و بازیگران برگزار می‌کند، آموزشگاه بازیگری بارانا است. این آموزشگاه توانسته با استفاده از جدیدترین روش‌های آموزش بازیگری حرفه‌ای به کودکان و نوجوانان و البته با کمک بهترین مربیان آموزش بازیگری ایران، دوره‌هایی بسیار با کیفیت و البته پربازده برای رده سنی نوجوانان و کودکان برگزار کند و هر ساله تعدادی استعداد بازیگری کودک و نوجوان را به دنیای حرفه‌ای سینما و تلویزیون معرفی کند تا بتوانند راه خود را در این دنیای جذاب پیدا کنند. 

انواع کلاس بازیگری

کلاس‌های بازیگری بسته به چند فاکتور قابل تقسیم به دسته‌های مختلف هستند. اگر بر اساس سطح آموزش بخواهیم یک دسته بندی از انواع کلاس بازیگری ارائه دهیم، انواع این کلاس‌ها به سه دسته مقدماتی، متوسطه و حرفه‌ای تقسیم می‌شوند. در هر کدام از این سطوح مفاهیمی که آموزش داده می‌شوند نیز متفاوت خواهد بود. بسته به اینکه شما در چه سطحی از بازیگری هستید می‌توانید یکی از این انواع کلاس آموزش بازیگری را انتخاب کرده و مسیر خود را در دنیای بازیگری ادامه دهید. یک تقسیم‌بندی دیگر برای کلاس آموزش بازیگری بر اساس رنج سنی هنرجویانی است که قصد دارند بازیگر شوند.

این رده‌های سنی شامل سنین کودک و نوجوان، و جوانان و بزرگسالان می‌شود. در کلاس بازیگری که برای رده سنی کودک و نوجوان برگزار می‌شود، روش آموزش اصول بازیگری به شکلی است که متناسب با ویژگی‌ها و تمایلات این سن باشد. مثلا آموزش به کودکان بیشتر همراه با بازی‌های سرگرم کننده خواهد بود. در رده سنی جوانان و بزرگسالان اما روش آموزش کاملا جدی بوده و تفاوتی اساسی با روشی که در کلاس بازیگری کودک و نوجوان پیش گرفته می‌شود، دارد. برای همین توجه به رده سنی برای ثبت نام در کلاس‌های بازیگری یکی از فاکتورهای بسیار مهم محسوب می‌شود. 

مطالبی که در کلاس بازیگری آموزش داده می شود

در کلاس‌های بازیگری بسته به اینکه دوره مد نظر در چه سطحی قرار است برگزار شود، مطالب مختلفی آموزش داده می‌شود. اگر کلاس بازیگری که در آن ثبت‌نام کرده‌اید در سطح مقدماتی ارائه شده، شما اصول اساسی بازیگری را خواهید آموخت. این اصول شامل یک سری حرکات بدنی، روش‌هایی برای آماده کردن خود از نظر روانی برای قرارگیری جلوی دوربین و البته تمریناتی برای برقراری ارتباط موثر با دیگر بازیگران و البته کارگردان است. چنانچه سطح کلاس بازیگری که انتخاب کرده‌اید متوسط باشد، مطالبی که خواهید آموخت شامل یک سری نکات مهم و گسترده درباره چگونگی اجرای اکت‌های مختلف است.

در این دوره از آموزش بازیگری شما خواهید آموخت که چطور و چگونه هر اکت باید اجرا شود، چه ژست‌هایی در بازیگری وجود دارد و در کل آجرهای کلی ساختار بازیگری کدامند. اما در سطح حرفه‌ای فرض می‌شود که شما مفاهیم اصولی و پایه و البته انواع اکت را به خوبی می‌شناسید و اکنون آماده آن هستید که یک نقش را به خوبی با کنار هم گذاشتن این اصول و اکت‌ها یک کار ایده‌آل در بیاورید. همچنین شخصیت‌پردازی و اجرای نمایش روی صحنه نیز از دیگر مطالب مهمی است که در سطح حرفه‌ای کلاس بازیگری به شما آموخته می‌شود. بعد از گذراندن سطح حرفه‌ای می‌توانید خود را یک بازیگر بدانید. 

ویژگی های یک دوره آموزش بازیگری مناسب

یک کلاس بازیگری زمانی مناسب و با کیفیت محسوب می‌شود که چند ویژگی بسیار مهم را که شامل موارد زیر هستند داشته باشد:

  1. در ابتدای ثبت نام در کلاس یک تست بازیگری کاملا استاندارد از هنرجوی متقاضی باید آموزش بازیگری گرفته شود. این تست باید متناسب با سن بازیگر برگزار شود و البته متن آن طولانی و پیچیده نباشد.
  2. بسته به سن هنرجو، آموزش‌ها ترتیب داده شود. اگر در یک کلاس بازیگری ثبت نام کردید که بدون توجه به سن هنرجویان یک سری مطالب و روش‌های آموزشی یکسان به آن‌ها آموزش داده می‌شود مطمئن باشید که این کلاس اصلا مناسب و با کیفیت نیست.
  3. آموزش‌ها قدم به قدم و بدون فشار روانی روی هنرجو ارائه شود. بسیاری از هنرجویان هستند که بعد از ثبت نام در کلاس بازیگری احساس کرده‌اند که تحت فشار روانی هستند و نمی‌توانند به خوبی از پس اجرای تمرین‌ها و ارائه استعداد خود برآیند. برای همین محیط کلاس باید همدلانه باشد.
  4. از مربیان با سواد و با تجربه در برگزاری کلاس استفاده شود. اگر چنانچه در یک کلاس بازیگری ثبت نام کردید و دریافتید که مربیان و اساتید بازیگری آن موضوعات مهم آموزش بازیگری را تدریس نمی‌کنند، از آن کلاس استعفا دهید.
  5. آموزش‌های بازیگری باید طوری طراحی شوند که استعداد هنرجویان پرورش داده شود. مربیان یک آموزشگاه بازیگری حرفه‌ای هر هنرجو را بر اساس استعداد و توانایی که دارد مورد توجه قرار می‌دهند و اگر هنرجویی در بعضی موارد دچار مشکل باشد، به او در پرورش استعدادش کمک می‌کنند. 

آموزشگاه بارانا و آموزش بازیگری

آموزشگاه بارانا در زمینه برگزاری کلاس بازیگری کودکان و نوجوانان جزو بهترین آموزشگاه‌های تهران محسوب می‌شود. این موضوع نیز چند دلیل دارد:

  • در این آموزشگاه از جدیدترین روش‌های آموزشی و بهترین مربیان و اساتید بازیگری برای ارائه آموزش‌ها استفاده می‌شود.
  • فضای آموزشی در آموزشگاه بارانا کاملا همدلانه است و کودکان و نوجوانان هنگام آموزش به هیچ وجه دچار استرس نشده و تحت فشار روانی قرار نمی‌گیرند.
  • آموزش‌ها کاملا گام به گام از مقدماتی شروع شده و سپس وارد مرحله متوسطه می‌شوند و درنهایت نیز در سطح حرفه‌ای برگزار می‌شوند.
  • این آموزشگاه زیر نظر وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی اقدام به برگزاری کلاس بازیگری کرده و برای همین مدرکی که در پایان دوره به هنرجویان می‌دهد بسیار معتبر است و یک رزومه محسوب می‌شود.
  • از همه مهم‌تر اینکه در پایان دوره برگزاری آموزش بازیگری در آموزشگاه بارانا، استعدادهای برتر به پروژه‌های حرفه‌ای سینما و تلویزیون معرفی می‌شوند. 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn