کد خبر : 15469
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۱۵

رقابت استقلال، پرسپولیس و سپاهان بر سر این سه جوان اول نقل و انتقالات

رقابت استقلال، پرسپولیس و سپاهان بر سر این سه جوان اول نقل و انتقالات

او که در گذشته علاقه خود را به استقلال در صحبت‌هایش نشان داده، از باشگاه‌هایی مثل سپاهان، تراکتور و فولاد نیز پیشنهاداتی دارد. با این حال باید منتظر ماند و دید سرانجام این بازیکن به خواسته قلبی خود که پوشیدن پیراهن استقلال است خواهد رسید یا اینکه فصل آینده نیز او را در تیمی غیر

او که در گذشته علاقه خود را به استقلال در صحبت‌هایش نشان داده، از باشگاه‌هایی مثل سپاهان، تراکتور و فولاد نیز پیشنهاداتی دارد. با این حال باید منتظر ماند و دید سرانجام این بازیکن به خواسته قلبی خود که پوشیدن پیراهن استقلال است خواهد رسید یا اینکه فصل آینده نیز او را در تیمی غیر تیم جواد نکونام خواهیم دید.

از زمان آغاز نقل و انقالات تابستانی، همه منتظر روشن شدن تکلیف سه ستاره و بازیکن جوان بودند. مهدی لیموچی، حسین گودرزی و محمد حسین اسلامی.

رقابت استقلال، پرسپولیس و سپاهان بر سر این سه جوان اول نقل و انتقالات

به نوشته فرهیختگان، مهدی لیموچی که بعد از پشت سر گذاشتن فصلی درخشان با آلومینیوم، علاوه بر دعوت شدن به تیم ملی مشتری های زیادی را برای خود دست و پا کرد. حتی قبل از اتمام فصل نیز از علاقه سرخابی‌های پایتخت برای به خدمت گرفتن این بازیکن صحبت می‌شد اما ویدیوی منتشر شده از او در فصلی مجازی و ابراز علاقه به پرسپولیس، عملا پیوستن او به استقلال را منتفی کرد. لیموچی با وجود داشتن از دیگر تبم‌های مطرح و بزرگ ایران هنوز یک فصل دیگر با تیم اراکی قرارداد داشته و تکلیف مذاکرات او با آلومینیوم همچنان مشخص نشده است. با این وجود احتمال پیوستن رسمی او به جمع سرخپوشان با توجه به علاقه دو طرفه و همچنین جدایی مهدی ترابی در روز های آتی وجود خواهد داشت.

 

محمد حسین اسلامی، بازیکن ۲۳ ساله ذوب‌آهن دیگر جوان درخشان لیگ بیست و سوم بوده که حتی نام او بعد از پایان نیم فصل اول لیگ گذشته نیز در بین نفرات مدنظر جواد نکونام قرار داشت. با این حال کار پیوستن این هافبک -مهاجم آینده دار به استقلال تمام شده و فصل آینده او را با پیراهن آبی خواهیم دید.

 

خبرمرتبط: دومین خرید استقلال نهایی شد: این بازیکن هم از پرسپولیس هایجک و روز دوشنبه رونمایی می شود!

 استقلال یک وینگر گلزن و ملی‌پوش خرید: آلمدین زیلیکیچ کیست و چه کارنامه ای دارد؟

 

یکی از اهداف نقل و انتقالاتی استقلال برای فصل آینده، حسین گودرزی است که شاید مبلغ بالای اخذ رضایتنامه کمی کار او را برای آبی‌پوش شدن دشوار کند. گودرزی که در گذشته علاقه خود را به استقلال در صحبت‌هایش نشان داده، از باشگاه‌هایی مثل سپاهان، تراکتور و فولاد نیز پیشنهاداتی دارد. با این حال باید منتظر ماند و دید سرانجام این بازیکن به خواسته قلبی خود که پوشیدن پیراهن استقلال است خواهد رسید یا اینکه فصل آینده نیز او را در تیمی غیر تیم جواد نکونام خواهیم دید.

سه کارت های بازی همستر کومبو امروز یکشنبه ۱۰ و دوشنبه 11 تیر / جایزه ۵ میلیونی اینجاست!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn