کد خبر : 20568
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵

تاکتور بیرانوند را می خواهد پورحمیدی را هم نمی گذارد برود

تاکتور بیرانوند را می خواهد پورحمیدی را هم نمی گذارد برود

به نظر نمی‌رسد تراکتور، رضایت قطعی برای جدایی حسین پورحمیدی را صادر کند. به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی عجیب ترین روزهای دوران حضورش در تراکتور را پشت سر می‌گذارد. دروازه‌بانی که با کلی فشار و هجمه توانست دستکش طلایی لیگ برتر را به دست بیاورد و با وجود اینکه محمدرضا زنوزی در آخرین صحبت های

به نظر نمی‌رسد تراکتور، رضایت قطعی برای جدایی حسین پورحمیدی را صادر کند.

به گزارش فوتبالی، حسین پورحمیدی عجیب ترین روزهای دوران حضورش در تراکتور را پشت سر می‌گذارد. دروازه‌بانی که با کلی فشار و هجمه توانست دستکش طلایی لیگ برتر را به دست بیاورد و با وجود اینکه محمدرضا زنوزی در آخرین صحبت های خود از این سنگربان جوان تمجید ویژه‌ای داشت ولی باز هم تی‌تی‌ها به دنبال استخدام دروازه‌بان یاغی پرسپولیس یعنی علیرضا بیرانوند هستند.

همین موضوع باعث شده تا پورحمیدی هم نگران آینده خود باشد و این دروازه‌بان ملی پوش در تنها واکنش خود در مدت اخیر در از مدیران تراکتوری خواسته بود تا تکلیف آینده وی را هر چه سریع‌تر مشخص کنند.

اما جالب اینکه بدانید تراکتوری‌ها با توجه به اینکه هنوز از جذب علیرضا بیرانوند بابت مشکلات احتمالی بابت فسخ قرارداد وی با پرسپولیس مطمئن نیستند، پاسخ درستی به پورحمیدی هم نداده‌اند و به نوعی تکلیف این سنگربان ملی پوش را به بعد از تعیین و تکلیف شرایط خود با بیرانوند موکول کرده‌اند تا دروازه‌بان خوزستانی در سردرگمی مشغول سپری کردن تعطیلات باشد.

با این حال باید گفت حتی در صورت حضور بیرانوند در تراکتور، مدیران این تیم راضی به جدایی قطعی پورحمیدی نخواهند شد و فقط ممکن است پیشنهادات قرضی این بازیکن را مورد ارزیابی قرار دهند و این در شرایطی است که خود این بازیکن تمایل به جدایی قطعی در صورت جذب بیرانوند دارد چرا که از مدیران تیمش ناراحت و عصبانی است اما تراکتوری‌ها به قدری مایل به جدایی پورحمیدی نیستند که حتی ممکن است با حضور بیرو در تراکتور شاهد چالش بزرگی با حضور دو دروازه‌بان ملی پوش در تبریز باشیم و باید دید در نهایت سرنوشت پورحمیدی که قرارداد دو ساله با تی‌تی‌ها دارد، به کجا خواهد انجامید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn