کد خبر : 20956
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۳:۳۶

اجرای تفاهمنامه رونق گردشگری بین ایران و ارمنستان

اجرای تفاهمنامه رونق گردشگری بین ایران و ارمنستان

با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی محقق شد؛ کدخبر: ۱۱۷۷۳۷ ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ۰۳:۲۰ گردشگری سفر اتباع ارمنستانی به ایران با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون اتومبیلرانی ارمنستان تسهیل می‌شود. جلسه هماهنگی و تنظیم پیش نویس قرارداد صدور کارنه دوپاساژ برای خودروهای اتباع ارمنستان با وسایل نقلیه موتوری به ایران،

با تلاش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی محقق شد؛

سفر اتباع ارمنستانی به ایران با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون اتومبیلرانی ارمنستان تسهیل می‌شود.

اجرای تفاهمنامه رونق گردشگری بین ایران و ارمنستان


جلسه هماهنگی و تنظیم پیش نویس قرارداد صدور کارنه دوپاساژ برای خودروهای اتباع ارمنستان با وسایل نقلیه موتوری به ایران، روز سه شنبه دوازدهم تیرماه ۱۴۰۳ به صورت بر خط و با شرکت نمایندگان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون اتومبیلرانی ارمنستان، برگزار شد.

راه‌های تسریع اجرای تفاهمنامه مشترک با موضوع همکاری در زمینه تسهیل سفرهای زمینی و رونق گردشگری خارجی، آغاز ارائه خدمات امداد خودروی جاده‌ای بین ایران و ارمنستان و بررسی اقدامات صورت گرفته در خصوص عقد قرارداد مشترک میان دو کشور از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد.

با امضای این قرارداد، اتباع ارمنستان می‌توانند با وسایل نقلیه شخصی خود با استفاده از سیستم جهانی کارنه دوپاساژ، بدون معطلی و پرداخت هزینه‌های اضافی به ایران سفر کنند. همچنین، در آینده نزدیک شاهد سفرهای زمینی خودروهای شخصی ایرانی با دفترچه کارنه دوپاساژ به ارمنستان خواهیم بود.





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn