کد خبر : 21391
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷

سولو لولینگ برگشت!: فصل دوم با تریلری هیجان‌انگیز رونمایی شد!

سولو لولینگ برگشت!: فصل دوم با تریلری هیجان‌انگیز رونمایی شد!

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران انیمه Solo Leveling شاد باشید! بالاخره اولین تریلر از فصل دوم این انیمه محبوب منتشر شد. این تریلر کوتاه که توسط کرانچی‌رول و استودیو A-1 Pictures منتشر شده، ما را به سفری جدید در دنیای هیولاها و شکارچیان با سونگ جین‌وو می‌برد. سولو لولینگ: بازگشت شکارچی با تریلری هیجان‌انگیز

به گزارش بازیگر 360 ، طرفداران انیمه Solo Leveling شاد باشید! بالاخره اولین تریلر از فصل دوم این انیمه محبوب منتشر شد. این تریلر کوتاه که توسط کرانچی‌رول و استودیو A-1 Pictures منتشر شده، ما را به سفری جدید در دنیای هیولاها و شکارچیان با سونگ جین‌وو می‌برد.

سولو لولینگ: بازگشت شکارچی با تریلری هیجان‌انگیز از فصل دوم!

در این فصل، سونگ جین‌وو با چالش‌ها و دشمنان جدیدی روبرو خواهد شد که به نظر می‌رسد قدرت و مهارت او را به شدت به بوته آزمایش می‌گذارند. تریلر همچنین شخصیت‌های جدیدی را به نمایش می‌گذارد که نقش مهمی در داستان فصل دوم خواهند داشت.

طبق گفته‌ها، فصل دوم انیمه Solo Leveling که “Arise From the Shadow” نام دارد، پیچیده‌تر و تاریک‌تر از فصل اول خواهد بود. انتظار می‌رود که این فصل به نبردهای حماسی‌تر، شخصیت‌های عمیق‌تر و داستانی جذاب‌تر بپردازد.

هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار فصل دوم Solo Leveling اعلام نشده است، اما مطمئناً طرفداران این انیمه مشتاقانه منتظر تماشای آن هستند.

Solo Leveling انیمه‌ای اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر چوگونگ است که در 14 قسمت منتشر شده است. این انیمه داستان سونگ جین‌وو، شکارچی ضعیفی را دنبال می‌کند که پس از به دست آوردن قدرتی خارق‌العاده، به سفری برای تبدیل شدن به قوی‌ترین فرد جهان می‌رود.

فصل اول Solo Leveling در سال 2021 با استقبال زیادی روبرو شد و به یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های آن سال تبدیل شد.

عوامل ساخت فصل دوم Solo Leveling:

  • استودیو: A-1 Pictures
  • کارگردان: شانسوکی ناکوشیگا
  • نویسنده فیلمنامه: نوبورو کیمورا

منتظر خبرهای بیشتر از فصل دوم Solo Leveling باشید!

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn