کد خبر : 22726
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۱

استوری جدید مژده لواسانی و تبریکش به پزشکیان

استوری جدید مژده لواسانی و تبریکش به پزشکیان

مژده لواسانی در یک استوری پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. به گزارش سایت خبری پرسون، مژده لواسانی با انتشار تصویری دیده نشده از پزشکیان و دخترش، پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت. مژده لواسانی مجری، بازیگر، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده مجرب متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در


مژده لواسانی در یک استوری پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، مژده لواسانی با انتشار تصویری دیده نشده از پزشکیان و دخترش، پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

مژده لواسانی مجری، بازیگر، سردبیر، نویسنده، کارگردان و گوینده مجرب متولد ۲۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران است. مژده لواسانی در ۹ سالگی اولین اجرای خود را در جشن عاطفه‌ها در رادیو و در کنار ژاله صادقیان و آقای جاویدنیا انجام داد. مژده لواسانی در سال ۱۳۷۸ در سریال طنز پلاک ۱۴ ایفای نقش کرد. مژده لواسانی فعالیت گسترده‌ای در رادیو و تلویزیون داشته است، اما با اجرای برنامه خانوادگی «به خانه بر می‌گردیم» به شهرت فراوانی دست یافت.

مژده لواسانی، مجری سابق صدا و سیما، در صفحه شخصی خود با انتشار عکس متفاوتی از مسعود پزشکیان و دخترشان پیروزی ایشان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.


منبع: گردون

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn