کد خبر : 22997
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۳۰

بیمه سرمد/استراتژی‌های جدید، دستاور‌های نوین – ساناپرس

بیمه سرمد/استراتژی‌های جدید، دستاور‌های نوین – ساناپرس

به گزارش . ساناپرسبه نقل از اقتصاد۲۴ عاون بازاریابی و شبکۀ فروش بیمه سرمد در ادامه گفت: شرکت در سال جاری ۳ استراتژی اصلی برای خود تعریف کرده که شامل توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید بیمه سرمد/استراتژی‌های جدید، دستاور‌های نوین استراتژی‌های جدید، دستاور‌های نوینمعاون بازاریابی

به گزارش ساناپرسبه نقل از اقتصاد۲۴ عاون بازاریابی و شبکۀ فروش بیمه سرمد در ادامه گفت: شرکت در سال جاری ۳ استراتژی اصلی برای خود تعریف کرده که شامل توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان برای اطلاعات بیشتر ساناپرس را دنبال کنید

بیمه سرمد/استراتژی‌های جدید، دستاور‌های نوین

استراتژی‌های جدید، دستاور‌های نوین
معاون بازاریابی و شبکۀ فروش بیمه سرمد در ادامه گفت: شرکت در سال جاری ۳ استراتژی اصلی برای خود تعریف کرده که شامل توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان از طریق ارائۀ خدمات به‌هنگام و توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ در حوزۀ نمایندگان، هدف سه ساله‌ای تعریف شده که دراختیارداشتن ۱۰۰۰ نمایندۀ ۱۰ میلیاردی در ۱۰۰۰ روز است که اقدامات اولیه در حال انجام است و تا سال ۱۴۰۵ این هدف هم محقق خواهد شد.

بیمه

بیمه سرمد/استراتژی‌های جدید، دستاور‌های نوین

بزرگ‌زاده با بیان این مطلب که در سه ماهۀ اول امسال شرکت بیمه سرمد موفق شده ۶۳ درصد کل پرتفوی ۱۴۰۲ را محقق کند، افزود: در این مدت ۱۰۸ درصد بودجه ۱۴۰۳ پوشش داده شده که بار اصلی این زحمت بر دوش نمایندگان و شبکۀ فروش بوده است. این امر منجر به رشد ۷۰ درصدی فروش نمایندگان نسبت به سال مالی قبل شده که جای تشکر دارد.

بنابر گزارش بیمه‌نویس، در حال حاضر شرکت بیمه سرمد با ۷۰۳ نمایندۀ جنرال و ۲۳۸ نمایندۀ متخصص بیمه عمر و ۷۷۸ کارگزار در سراسر کشور همکاری می‌کند. همچنین شرکت ۳۹ شعبۀ فعال در سراسر کشور دارد.

نگاه ویژه سرمد به توانمندسازی و آموزش شبکۀ فروش
بزرگ‌زاده همچنین به این نکته اشاره کرد که در ۶ ماه گذشته از ۲۵ شعبه به‌صورت حضوری بازدید شده و در تمام بازدید‌ها با نمایندگان جلسه گذاشته شده و با مشکلات آن‌ها از نزدیک آشنا شدیم و برای رفع مشکلات آن‌ها برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت.

وی در ادامه خبر داد: در خصوص بحث توانمندسازی نماینده‌ها و ارتقا آموزش آن‌ها، برای اولین بار جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و نمایندگان شرکت برگزار شد و یکی از نتایج این جلسه تشکیل کمیته‌های تخصصی رشته‌های بیمه بود که به‌زودی آغاز می‌شود. امیدواریم از طریق کمیته‌های تخصصی در بحث طراحی و به‌روزرسانی محصولات به موفقیت‌های چشمگیری برسیم و بتوانیم درخواست‌های بیمه‌گزاران را بشنویم و درنهایت با توجه به نیاز بازار، به خلق محصولات جدید دست پیدا کنیم.

رتبه‌بندی و درجه‌بندی شعب
معاون بازاریابی و شبکۀ فروش بیمه سرمد با اعلام اینکه یک برنامۀ جامع یک‌ساله جهت آموزش رشته‌های فنی، بازاریابی و فروش در نظر گرفته شده که این دوره‌های آموزشی در خراسان جنوبی و رضوی آغاز شده، ادامه داد: همچنین یکی از برنامه‌های بیمه سرمد طرح سرآمدان است که به رتبه‌بندی نمایندگان مربوط می‌شود. طبق این طرح، آزمون‌هایی تدوین شده که سطح علمی و کارآمدی نمایندگان در آن‌ها سنجیده می‌شود. این کار در خصوص کارکنان ستاد و شعب آغاز شده و در مرحلۀ بعد در سطح نمایندگان نیز این آزمون‌ها برگزار می‌شود و با توجه به نتایج آزمون، برای کسانی که نیاز به آموزش دارند آموزش‌های تخصصی اجرا می‌شود.

 

پایان/*

ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.

 

منبع:اندیشه معاصر

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn