کد خبر : 23909
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

لوسیوس آماده نبرد: اولین پوستر و تاریخ انتشار تریلر Gladiator 2!

لوسیوس آماده نبرد: اولین پوستر و تاریخ انتشار تریلر Gladiator 2!

به گزارش بازیگر 360 ، هواداران فیلم حماسی Gladiator آماده باشید! اولین پوستر رسمی فیلم مورد انتظار Gladiator 2 منتشر شد و شور و هیجان را برای دنباله این فیلم پرفروش به اوج رساند. گلادیاتور دوباره به میدان باز می‌گردد: پوستر رسمی فیلم Gladiator 2 منتشر شد! در این پوستر جدید، شاهد لوسیوس، با بازی

به گزارش بازیگر 360 ، هواداران فیلم حماسی Gladiator آماده باشید! اولین پوستر رسمی فیلم مورد انتظار Gladiator 2 منتشر شد و شور و هیجان را برای دنباله این فیلم پرفروش به اوج رساند.

گلادیاتور دوباره به میدان باز می‌گردد: پوستر رسمی فیلم Gladiator 2 منتشر شد!

در این پوستر جدید، شاهد لوسیوس، با بازی پاول مسکل، هستیم که زانو زده و آماده نبرد در میدان گلادیاتورها است. این تصویر، حال و هوایی حماسی و پرشور را به نمایش می‌گذارد و مخاطبان را به سفری در دنیای خونین و پرهیجان گلادیاتورها می‌برد.

گلادیاتور دوباره به میدان باز می‌گردد: پوستر رسمی فیلم Gladiator 2 منتشر شد!

انتشار این پوستر، خبرهای هیجان‌انگیز دیگری را نیز به همراه دارد. فردا، اولین تریلر رسمی فیلم Gladiator 2 منتشر خواهد شد و طرفداران می‌توانند اولین تصاویر این دنباله مورد انتظار را تماشا کنند.

داستان فیلم Gladiator 2، که توسط ریدلی اسکات کارگردانی می‌شود، به لوسیوس، پسر لوسیلا (با بازی کانی نیلسن) و خواهرزاده کومودوس (با بازی واکین فینیکس) می‌پردازد. لوسیوس که در قسمت اول تحت تاثیر شجاعت و از خودگذشتگی ماکسیموس (با بازی راسل کرو) قرار گرفته بود، در این فیلم مسیری پرفراز و نشیب را دنبال می‌کند.

علاوه بر مسکل و نیلسن، بازیگران برجسته‌ای همچون دنزل واشنگتن، جوزف کوئین، پدرو پاسکال، جایمن هانسو، فرد هچینگر، می قلماوی، درک جاکوبی، لیور راز، پیتر منسا، مت لوکاس، تیم مک‌اینرنی و الکساندر کریم در این فیلم حضور دارند.

فیلم Gladiator 2 در تاریخ 22 نوامبر 2024 (2 آذر 1403) بر روی پرده‌های سینما خواهد رفت. انتظار می‌رود این فیلم، حماسه و شکوه نسخه اول را بار دیگر به نمایش بگذارد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال تبدیل شود.

برای مشاهده اولین تریلر فیلم Gladiator 2 و دریافت اطلاعات بیشتر، در روزهای آینده با زومجی همراه باشید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn