کد خبر : 24085
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱:۲۱

گرو و مینیون‌ها دوباره می‌درخشند: Despicable Me 4 در گیشه 230 میلیون دلار فروخت!

گرو و مینیون‌ها دوباره می‌درخشند: Despicable Me 4 در گیشه 230 میلیون دلار فروخت!

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن Despicable Me 4 که از چهارشنبه هفته گذشته روی پرده‌های سینما رفته است، شروع قدرتمندی در گیشه جهانی داشته و توانسته طرفداران خود را به سینماها بکشاند. انیمیشن Despicable Me 4 گیشه را فتح کرد: بیش از 230 میلیون دلار در اولین هفته اکران! این انیمیشن در 3 روز

به گزارش بازیگر 360 ، انیمیشن Despicable Me 4 که از چهارشنبه هفته گذشته روی پرده‌های سینما رفته است، شروع قدرتمندی در گیشه جهانی داشته و توانسته طرفداران خود را به سینماها بکشاند.

انیمیشن Despicable Me 4 گیشه را فتح کرد: بیش از 230 میلیون دلار در اولین هفته اکران!

این انیمیشن در 3 روز اولین اکران خود در آمریکای شمالی، 75 میلیون دلار فروش کرد و با احتساب اکران از روز چهارشنبه، این رقم در 5 روز اول به بیش از 122.6 میلیون دلار رسیده است. Despicable Me 4 با این فروش، به سلطه انیمیشن Inside Out 2 در صدر جدول گیشه پایان داد که همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهد.

انیمیشن Despicable Me 4 گیشه را فتح کرد: بیش از 230 میلیون دلار در اولین هفته اکران!

در سطح جهانی نیز Despicable Me 4 تاکنون بیش از 108.3 میلیون دلار فروش کرده و مجموع فروش جهانی آن در اولین هفته اکران به بیش از 230.9 میلیون دلار رسیده است.

نقدهای منتقدان به این انیمیشن متوسط و ضعیف بوده است، اما تماشاگران سینما نظر مثبتی به آن داشته و امتیاز A را به آن داده‌اند. این موضوع می‌تواند خبر خوبی برای حفظ و ادامه فروش Despicable Me 4 در روزهای آینده باشد.

استیو کارل، کریستن ویگ، پی‌یر کافین، میراندا کازگرو، دانا گیر، مدیسون پولان، استیو کوگان، ویل فرل، سوفیا ورگارا، جوئی کینگ، استیون کلبر و کلوئی فاینمن از جمله صداپیشگان این انیمیشن هستند. کریس رناد (کارگردان دو قسمت اول Despicable Me و دو قسمت The Secret Life of Pets) به همراه پاتریک دلاج کارگردانی Despicable Me 4 را بر عهده داشته است. مایک وایت (نویسنده School of Rock، The One and Only Ivan، Pitch Perfect 3، The Emoji Movie و سریال The White Lotus) نیز فیلمنامه این انیمیشن را نوشته است.

مجموعه انیمیشن Despicable Me از سال ۲۰۱۰ آغاز شده و تاکنون سه قسمت انیمیشن Despicable Me و دو قسمت انیمیشن Minions براساس این مجموعه تولید و اکران شده است. این 5 انیمیشن در مجموع بیش از 4.6 میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند.

با توجه به این شروع قدرتمند، Despicable Me 4 می‌تواند به یکی از پرفروش‌ترین انیمیشن‌های سال تبدیل شود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn