کد خبر : 26867
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۸:۵۷

بازتاب مقاله پزشکیان در حوزه سیاست خارجی؛ جنگ آشکارا و مذاکره پنهانی ایران و آمریکا!

بازتاب مقاله پزشکیان در حوزه سیاست خارجی؛ جنگ آشکارا و مذاکره پنهانی ایران و آمریکا!

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب روز شنبه در مقاله ای برای تهران تایمز نوشت: ایالات متحده باید بداند که ایران در برابر فشارها تسلیم نخواهد شد. او همزمان بر دوستی کشورش با چین و روسیه نیز تاکید کرد.   نواندیش: پزشکیان از فشارهای آمریکا انتقاد و روسیه و چین را تحسین کرد.     به

مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب روز شنبه در مقاله ای برای تهران تایمز نوشت: ایالات متحده باید بداند که ایران در برابر فشارها تسلیم نخواهد شد. او همزمان بر دوستی کشورش با چین و روسیه نیز تاکید کرد.

 

نواندیش: پزشکیان از فشارهای آمریکا انتقاد و روسیه و چین را تحسین کرد.

 

بازتاب مقاله پزشکیان در حوزه سیاست خارجی؛ جنگ آشکارا و مذاکره پنهانی ایران و آمریکا!

 

به گزارش آریا سعادتمند از سرویس ترجمه نواندیش، نشربه سان در واکنش به مقاله جدید رئیس جمهور منتخب با عنوان “پیام من به دنیای جدید” در تهران تایمز نوشت: مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور منتخب روز شنبه در مقاله ای برای تهران تایمز نوشت: ایالات متحده باید بداند که ایران در برابر فشارها تسلیم نخواهد شد. او همزمان بر دوستی کشورش با چین و روسیه نیز تاکید کرد.

 

پزشکیان، یک چهره اصلاح طلب و میانه رو در انتخابات موفق شد رقیب اش از جناح تندرو را شکست دهد، او همچنین تاکید کرد که ایران به دنبال سلاح هسته ای نیست و افزود که تهران روابط خود را با همسایگان گسترش خواهد داد و با اروپا تعامل خواهد کرد.

 

پزشکیان گفت: «ایالات متحده باید واقعیت را درک کند و یک بار برای همیشه بفهمد که ایران به فشارها پاسخ نمی‌دهد، ضمن اینکه دکترین دفاعی ایران شامل تسلیحات هسته‌ای نمی‌شود. 

 

پزشکیان، جراح قلب 69 ساله، متعهد شده است که یک سیاست خارجی عملگرایانه را دنبال کند و تنش ها را بر سر مذاکرات متوقف شده با قدرت های بزرگ برای احیای معاهده هسته ای 2015 کاهش دهد.

 

اینطور که به نظر می رسد فعلا مذاکره ای میان ایران و آمریکا به صورت آشکار صورت نخواهد گرفت و دو طرف به شاخه و شانه کشیدن ادامه می دهند، البته مذاکرات احتمالا از طریق عمان همچنان دنبال خواهد شد و شاید در آینده ای نه چندان دور جنبه علنی به خود بگیرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn