کد خبر : 36129
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۱

کنایه امید عالیشاه به رامین رضاییان

کنایه امید عالیشاه به رامین رضاییان

امید عالیشاه مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. استقلالی شدن رامین رضاییان یکی از مهمترین اتفاقات نقل و انتقالات امسال بود و کاپیتان پرسپولیس نظر جالبی در مورد آن داد‌. به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فرارو؛ او در بخشی از صحبت‌هایش در مورد انتقال رامین رضاییان به پرسپولیس گفت: رفت، چیزی نمی‌توان گفت، حق انتخاب

امید عالیشاه مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. استقلالی شدن رامین رضاییان یکی از مهمترین اتفاقات نقل و انتقالات امسال بود و کاپیتان پرسپولیس نظر جالبی در مورد آن داد‌.

به گزارش «شایانیوز»  و به نقل از فرارو؛ او در بخشی از صحبت‌هایش در مورد انتقال رامین رضاییان به پرسپولیس گفت: رفت، چیزی نمی‌توان گفت، حق انتخاب داشت و رفت. اما همه این اتفاقات باعث می‌شود من هوادار بینش خودم را بیشتر کنم، ساده انگاری نکنم و هر حرفی را باور نکنم و به هر حرفی دل نبندم. فوتبال حرفه‌ای است و دوست داشت برود.

عالیشاه در مورد شایعاتی که گفته می‌شد او با بازگشت رامین به پرسپولیس مخالف است گفت: یکسری حرف‌ها در دایرکتم می‌آمد که دوست نداشتم و به‌خاطر همین واکنشی هم نشان ندادم. تا امروز در هیچ موردی نه دخالت کردم نه به خودم اجازه دخالت می‌دهم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn