کد خبر : 37546
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

بازیگر نقش شهریار از اعتیاد 5 ساله‌اش پرده برداشت؛ “اشتباه کردم، خود را ادب کردم!”

بازیگر نقش شهریار از اعتیاد 5 ساله‌اش پرده برداشت؛ “اشتباه کردم، خود را ادب کردم!”

به گزارش بازیگر 360 ، اردشیر رستمی در برنامه اینترنتی علی ضیا حضور یافت به صحبت در مورد خودش پرداخت. رستمی که در این برنامه با پشیمانی در مورد اعتیاد 5 ساله اش صحبت می‌کرد، گفت: “من کار خوبی نکردم. من اشتباه کردم. 5 سال درگیر اعتیاد بودم. این کار انسانی نیست. من خود را

به گزارش بازیگر 360 ، اردشیر رستمی در برنامه اینترنتی علی ضیا حضور یافت به صحبت در مورد خودش پرداخت.

رستمی که در این برنامه با پشیمانی در مورد اعتیاد 5 ساله اش صحبت می‌کرد، گفت: “من کار خوبی نکردم. من اشتباه کردم. 5 سال درگیر اعتیاد بودم. این کار انسانی نیست. من خود را ادب کردم.”

او در ادامه به جزئیات بیشتری از دوران تاریک اعتیادش اشاره کرد و گفت: “ما چند نفر دور هم بودیم و مواد می‌کشیدیم. خانه مجردی داشتیم و همیشه در این خانه ۲۰۰، ۳۰۰ گرم تا نیم کیلو از انواع جنس داشتیم!”

رستمی با لحنی قاطع و پشیمان افزود: “من فهمیدم که این کار درست نیست. من از این مسیر اشتباه برگشتم و الان چند سالی است که پاکم.”

اردشیر رستمی: مردی با هزاران چهره

اردشیر رستمی، متولد 26 مرداد 1349 در شهر اهر، یک هنرمند و بازیگر نام آشنا در ایران است. او در طول زندگی پربار خود، در عرصه‌های مختلفی از جمله کاریکاتور، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، معماری، طراحی لباس، شعر و بازیگری فعالیت کرده و در هر کدام از این زمینه‌ها، خلاقیت و تبحر خود را به اثبات رسانده است.

پیش از ورود به دنیای بازیگری، رستمی به عنوان یک کاریکاتوریست برجسته شناخته می‌شد. آثار او در نشریات مختلف به چاپ می‌رسید و ذوق و استعدادش در این زمینه، تحسین همگان را برانگیخته بود.

کتاب‌های “دیگ دودزده”، “تیله‌ها”، “شب هزار و دوم”، “شهروند خط صفر”، “اناری‌ها”، “آفتاب مهتاب: قصه‌های پریان از سرزمین کره”، “گؤی اوزو داش ساخلاماز”، “به شیوهٔ همهٔ مادران‌ام”، “یاغیشلی نغمه”، “تلنگر”، “اردشیرنامه: طرح‌ها و نوشته‌ها” و “کشکول تحت ویندوز” تنها نمونه‌ای از آثار کاریکاتور، تصویرگری و نقاشی او هستند که به چاپ رسیده و مورد استقبال قرار گرفته‌اند.

اما شهرت اصلی رستمی، از زمانی آغاز شد که به دنیای بازیگری قدم گذاشت. او با بازی در نقش جوانی شهریار در سریال تلویزیونی “شهریار” به کارگردانی کمال تبریزی، به مخاطبان ایرانی معرفی شد و به سرعت در میان آنها محبوبیت یافت.

پس از آن، رستمی در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی به ایفای نقش پرداخت که از جمله می‌توان به “نارنجی‌پوش” به کارگردانی داریوش مهرجویی، “لانتوری” به کارگردانی رضا درمیشیان و “معمای شاه” به کارگردانی محمدرضا ورزی اشاره کرد.

رستمی با بازی در نقش‌های متنوع و چالش‌برانگیز، توانایی خود را به عنوان یک بازیگر توانمند به اثبات رسانده و جایگاه ویژه‌ای در میان هنرمندان ایران پیدا کرده است.

او در زندگی شخصی خود نیز، با شهلا پیرجانی، بازیگر و کارگردان سینما، ازدواج کرده و صاحب دو فرزند است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn