کد خبر : 39301
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

تشدید جریانات شمالی در نواحی شمالی کشور

تشدید جریانات شمالی در نواحی شمالی کشور

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران امشب در نواحی غرب و شمال غرب کشور در نواحی غرب و شمال غرب کشور شاهد تشدید بارش ها خواهیم بود گفت: در استان گیلان، برخی نقاط مازندران و اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، رگبار، رعد و برق

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران امشب در نواحی غرب و شمال غرب کشور در نواحی غرب و شمال غرب کشور شاهد تشدید بارش ها خواهیم بود گفت: در استان گیلان، برخی نقاط مازندران و اردبیل، شمال استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی، رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی  با بیان اینکه فردا  یکشنبه جریانات شمالی بر روی دریای خزر، تقویت می شود گفت: در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، نیمه شمالی استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان و خراسان شمالی، رگبار و رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه دوشنبه بارش در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و ارتفاعات البرز ادامه خواهد داشت گفت: همچنین در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی و خراسان شمالی، رگبار پراکنده همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

او  با بیان اینکه روز سه شنبه در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود گفت: همچنین طی پنج روز آینده در برخی نقاط جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق و شمال هرمزگان و ارتفاعات جنوب کرمان در ساعات بعد از ظهر احتمال رگبار، رعد و برق و وزش باد دور از انتظار نیست.

وی افزود: دوشنبه و سه شنبه در شمال غرب کشور و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز کاهش محسوس دما رخ خواهد داد.

وی  با بیان اینکه طی پنج روز آینده در برخی نقاط شمال شرق، شرق و جنوب شرق  وزش باد شدید را شاهد هستیم گفت: در منطقه زابل استان‌های واقع  دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، غرب و جنوب غرب کشور، در برخی ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

او با بیان اینکه از امشب تا سه شنبه دریای خزر، خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است گفت: آسمان امشب تهران صاف تا کمی ابری کاهش همراه با وزش باد و از بعدازظهر افزایش باد خواهد بود. بیشینه دمای امروز پایتخت به ۴۲ درجه خواهد رسید و کمینه دما نیز به ۲۷ درجه رسید.

خبرنگار:محبوبه کباری 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn