کد خبر : 39857
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۵

افشای پشت پرده‌های تکان‌دهنده مهرام مهام از مرگ زهره فکور صبور | پیشنهاد نجومی برای خاموش کردن حقیقت!

افشای پشت پرده‌های تکان‌دهنده مهرام مهام از مرگ زهره فکور صبور | پیشنهاد نجومی برای خاموش کردن حقیقت!

به گزارش بازیگر 360 ، مهران مهام، همسر زهره فکور صبور، در اظهارات جدیدی پرده از رازهای هولناکی در پرونده مرگ همسرش برداشته است. او در برنامه تلویزیونی کربلای معلی، از پیشنهاد باورنکردنی صد میلیارد تومانی برای مختومه شدن پرونده خبر داد. این پیشنهاد وسوسه‌انگیز با هدف سرپوش گذاشتن بر حقایق تلخ و پیچیده‌ای بود

به گزارش بازیگر 360 ، مهران مهام، همسر زهره فکور صبور، در اظهارات جدیدی پرده از رازهای هولناکی در پرونده مرگ همسرش برداشته است. او در برنامه تلویزیونی کربلای معلی، از پیشنهاد باورنکردنی صد میلیارد تومانی برای مختومه شدن پرونده خبر داد. این پیشنهاد وسوسه‌انگیز با هدف سرپوش گذاشتن بر حقایق تلخ و پیچیده‌ای بود که در پس مرگ ناگهانی این بازیگر زن نهفته بود.

فکور صبور، بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در اسفند ۱۴۰۰ در سن ۴۳ سالگی دار فانی را وداع گفت. در ابتدا، خودکشی علت اصلی مرگ اعلام شد؛ اما شایعات و ابهامات پیرامون این حادثه، خانواده و دوستان او را به شک انداخت.

مهران مهام از تهدیدهای جدی و رد  پیشنهاد نجومی براي مختومه كردن ژرونده سخن گفت. او بیان کرد: «وکیلم به من هشدار داد که این مبلغ هنگفت به کسی داده می‌شود تا مرا از بین ببرد؛ اما من مصمم بودم که تا کشف حقیقت دست از تلاش برنخواهم داشت.»

این تهیه‌کننده باسابقه، از پیگیری‌های مستمر خود در دستگاه قضایی گفت و ادامه : من آنقدر به قوه‌قضاییه می‌رفتم که بازپرس پرونده می‌گفت بیا اینجا استخدام شو!»

او در ادامه گفت: تا پرونده حل شد برای اولین بار به کربلا طلبیده شدم.

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn