کد خبر : 40318
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۲:۰۹

حسن معجونی در نقش پادشاه حِلّه؛ تصویری متفاوت از یک بازیگر توانا

حسن معجونی در نقش پادشاه حِلّه؛ تصویری متفاوت از یک بازیگر توانا

به گزارش بازیگر 360 ، تصویربرداری سریال تاریخی «رویای نیمه شب» به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی با رونمایی از گریم متفاوت حسن معجونی در نقش پادشاه شهر حِلّه به اوج هیجان رسید. حسن معجونی در نقش پادشاهی متفاوت در سریال «رویای نیمه شب» در جدیدترین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه این

به گزارش بازیگر 360 ، تصویربرداری سریال تاریخی «رویای نیمه شب» به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی با رونمایی از گریم متفاوت حسن معجونی در نقش پادشاه شهر حِلّه به اوج هیجان رسید.

حسن معجونی در نقش پادشاهی متفاوت در سریال «رویای نیمه شب»

در جدیدترین تصاویر منتشر شده از پشت صحنه این سریال، حسن معجونی با گریم و لباسی خاص و چشم‌نواز در نقش پادشاه ظاهر شده است که نوید یک نقش‌آفرینی متفاوت و دیدنی را می‌دهد.

سریال «رویای نیمه شب» به نویسندگی سید حسین امیرجهانی، اقتباسی آزاد از رمانی به همین نام نوشته مظفر سالاری است و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج می‌باشد. پیش از این بهاره افشاری به عنوان بازیگر این سریال معرفی شده بود و بزودی سایر بازیگران و عوامل این مجموعه نیز معرفی خواهند شد.

تصویربرداری این سریال در شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال انجام است و انتظار می‌رود به زودی اخبار بیشتری از این پروژه منتشر شود.

حسن معجونی در نقش پادشاهی متفاوت در سریال «رویای نیمه شب»

عکس: امین مرادی

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn