کد خبر : 41438
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵

تغییر چهره با ۲۴ میلیون دلار!

تغییر چهره با ۲۴ میلیون دلار!

جراحی‌های تغییر چهره ، یا پیوند کامل یا نیمه کامل چهره، قدمت چندانی ندارد، اولین پیوند صورت جزئی در سال ۱۳۸۴/۲۰۰۵ روی زنی به نام ایزابل دینوآر انجام شد و اولین جراحی پیوند صورت کامل در جهان نیز در سال ۱۳۸۹/ ۲۰۱۰ به همت تیمی از جراحان اسپانیایی روی مردی انجام گرفت. «تابناک با تو»

جراحی‌های تغییر چهره ، یا پیوند کامل یا نیمه کامل چهره، قدمت چندانی ندارد، اولین پیوند صورت جزئی در سال ۱۳۸۴/۲۰۰۵ روی زنی به نام ایزابل دینوآر انجام شد و اولین جراحی پیوند صورت کامل در جهان نیز در سال ۱۳۸۹/ ۲۰۱۰ به همت تیمی از جراحان اسپانیایی روی مردی انجام گرفت.

«تابناک با تو» – جراحی‌های تغییر چهره ، یا پیوند کامل یا نیمه کامل چهره، قدمت چندانی ندارد، اولین پیوند صورت جزئی در سال ۱۳۸۴/۲۰۰۵ روی زنی به نام ایزابل دینوآر انجام شد و اولین جراحی پیوند صورت کامل در جهان نیز در سال ۱۳۸۹/ ۲۰۱۰ به همت تیمی از جراحان اسپانیایی روی مردی انجام گرفت که قربانی یک سانحه تیراندازی شده بود. آخرین و مهم‌ترین نمونه آن نیز در ۲۵ آبان ۱۳۹۴ در نیویورک به دست جراحی به نام ادوارد رودریگرز، روی آتش نشانی که در عملیات دچار سانحه شده بود و کل صورتش را از دست داده بود، انجام شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn