کد خبر : 42788
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۷

روش از آب گل آلود ماهی گرفتن

روش از آب گل آلود ماهی گرفتن

ایدی کوهن در یکی از شبکه های اجتماعی گفت: ایرانی ها الان فهمیدید چه کسی هلیکوپتر رو زد؟ به گزارش تیترکوتاه، بعد از ترور بزدلانه رژیم کودک کش صهیونیستی عناصر داخلی و خارجی رژیم کودک کش دست به کار شدند تا به موازات این ترور بزدلانه عملیات روانی گسترده ای را در داخل

ایدی کوهن در یکی از شبکه های اجتماعی گفت:
ایرانی ها الان فهمیدید چه کسی هلیکوپتر رو زد؟

روش از آب گل آلود ماهی گرفتن


به گزارش تیترکوتاه، بعد از ترور بزدلانه رژیم کودک کش صهیونیستی عناصر داخلی و خارجی رژیم کودک کش دست به کار شدند تا به موازات این ترور بزدلانه عملیات روانی گسترده ای را در داخل جامعه ایرانی به راه بیاندازند . 

عملیات اول اختلاف افکنی و دو قطبی سازی جامعه تا به اسم جریان انقلابی مقصر این واقعه را دولت جدید معرفی نمایند . 

در فاز دوم طراحی، این نکته را به جامعه ایرانی القا نمایند که این ترور به دلیل بی کفایتی عناصر امنیتی و نظامی رخ داده است . 

در فاز سوم این عملیات روانی تلاش شده تا قدرت پوشالی رژیم کودک کش صهیونیستی را که فقط جرات کشتن زنان و کودکان را در نبرد میدانی دارد، قدرتمند نشان دهد تا بتواند بخشی از شکست های پی در پی خود در منطقه را جبران سازد . 

عملیات وعده الصادق که برای اولین بار طی هفتاد سال گذشته قلب رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و عملیات ۷ اکتبر موضوعاتی نبودند که رژیم کودک کش و جامعه متعصب صهیونیست را آرام نگه دارد . شکست رژیم کودک کش در نابودی حماس روح و روان جامعه صهیونیستی را در هم فشرده و آرامش را از چشمان آنان گرفته است تا جایی که برخی سران صهیونیست شمارش سرنگونی این رژیم کودک کش و‌جعلی را آغاز کرده اند . 

در این وضعیت بدیهی است این رژیم بزدلانه دست به ترور شبانه بزند و کارهای نکرده را گردن بگیرد تا بتواند از این منجلاب نجات یابد .

 





منبع:+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn