حضور “خائن کشی” در جشنواره بین‌المللی زنگبار

به گزارش بازیگر 360 ، همزمان با سالروز تولد مسعود کیمیایی، فیلم سینمایی “خائن کشی” به کارگردانی وی، به بخش مسابقه بیست و هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم زنگبار راه یافت.

“خائن کشی” کیمیایی به زنگبار رسید؛ جشنواره‌ای برای بزرگداشت استاد

این رویداد سینمایی در حالی برگزار می‌شود که “خائن کشی” پیش از این نیز در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی همچون روتردام و ولز حضوری درخشان داشته است.

“خائن کشی” که به تهیه‌کنندگی علی اوجی و پخش بین‌المللی شرکت ایریماژ تولید شده، روایتی حماسی و تاریخی از ایران است. این فیلم پس از نمایش افتتاحیه بین‌المللی در بخش بندرگاه جشنواره فیلم روتردام، نامزدی جایزه بهترین فیلم خارجی زبان در جشنواره ولز و جایزه تعالی در روایت تاریخی را از جشنواره فمی طلایی از آن خود کرده است.

حضور “خائن کشی” در جشنواره زنگبار، فرصتی است تا یکبار دیگر شاهد درخشش سینمای ایران در عرصه بین‌المللی باشیم. این فیلم که به عنوان یکی از آثار شاخص سینمای ایران در سال‌های اخیر شناخته می‌شود، با روایتی جذاب و بازی‌های درخشان، توانسته است نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم زنگبار که از ۱۱ تا ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ در تانزانیا برگزار می‌شود، یکی از معتبرترین جشنواره‌های سینمایی در قاره آفریقا است. این جشنواره هر ساله میزبان فیلم‌های از سراسر جهان است و فرصتی برای تبادل فرهنگی و سینمایی بین کشورها فراهم می‌کند.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn