کد خبر : 43740
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

موریارتی جوان پیدا شد! دونال فین به سریال شرلوک هولمز پیوست

موریارتی جوان پیدا شد! دونال فین به سریال شرلوک هولمز پیوست

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران شرلوک هولمز، دونال فین بازیگر جوان و بااستعداد برای ایفای نقش جیمز موریارتی، دشمن دیرینه شرلوک هولمز، در سریال جدید آمازون پرایم با عنوان “شرلوک هولمز جوان” انتخاب شده است. دونال فین در نقش موریارتی جوان مقابل شرلوک هولمز گای ریچی این سریال که توسط

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران شرلوک هولمز، دونال فین بازیگر جوان و بااستعداد برای ایفای نقش جیمز موریارتی، دشمن دیرینه شرلوک هولمز، در سریال جدید آمازون پرایم با عنوان “شرلوک هولمز جوان” انتخاب شده است.

دونال فین در نقش موریارتی جوان مقابل شرلوک هولمز گای ریچی

این سریال که توسط گای ریچی، کارگردان نام‌آشنای سری فیلم‌های شرلوک هولمز با بازی رابرت داونی جونیور، خلق شده، به دوران جوانی شرلوک هولمز در دانشگاه آکسفورد می‌پردازد. در این سریال، شرلوکی جوان، خام و بی‌تجربه را می‌بینیم که درگیر یک معمای پیچیده و خطرناک می‌شود.

دونال فین که پیش از این در سریال “چرخ زمان” درخشیده بود، حالا در نقش موریارتی جوان ظاهر خواهد شد. این در حالی است که پیش از این بازیگرانی چون جارد هریس و اندرو اسکات نیز نقش موریارتی را در اقتباس‌های دیگر از داستان‌های شرلوک هولمز ایفا کرده‌اند.

علاوه بر دونال فین، بازیگرانی چون جوزف فینس در نقش برادر بزرگ‌تر شرلوک، ناتاشا مک‌الهون در نقش مادر شرلوک و کالین فرث نیز در این سریال حضور خواهند داشت.

سریال “شرلوک هولمز جوان” با نگاهی نو به جهان شرلوک هولمز، وعده یک ماجراجویی هیجان‌انگیز و پر از رمز و راز را می‌دهد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn