کد خبر : 46075
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶

کارگردان در چشم باد به سراغ فیلم کوروش کبیر می‌رود

کارگردان در چشم باد به سراغ فیلم کوروش کبیر می‌رود

به گزارش بازیگر 360 ، مسعود جعفری جوزانی، کارگردان نام‌آشنای سینمای ایران، در مصاحبه‌ای اخیر به پروژه‌های جدید خود اشاره کرد. جعفری جوزانی از ساخت فیلم کوروش کبیر می‌گوید وی از جمله به ساخت فیلمی درباره کوروش کبیر اشاره کرد و گفت: “برای ساخت این فیلم با سرمایه‌گذار خارجی وارد مذاکره شدیم و مراحل پیش‌تولید

به گزارش بازیگر 360 ، مسعود جعفری جوزانی، کارگردان نام‌آشنای سینمای ایران، در مصاحبه‌ای اخیر به پروژه‌های جدید خود اشاره کرد.

جعفری جوزانی از ساخت فیلم کوروش کبیر می‌گوید

وی از جمله به ساخت فیلمی درباره کوروش کبیر اشاره کرد و گفت: “برای ساخت این فیلم با سرمایه‌گذار خارجی وارد مذاکره شدیم و مراحل پیش‌تولید نیز آغاز شد اما متاسفانه در مرحله فیلمبرداری با مشکلاتی مواجه شدیم و پروژه نیمه‌کاره رها شد. امیدوارم در آینده نزدیک بتوانم این پروژه را برای فرزندان ایران به سرانجام برسانم.”

فیلمنامه یعقوب لیث آماده اکران

جعفری جوزانی همچنین از اتمام نگارش فیلمنامه “یعقوب لیث” خبر داد و گفت: “این فیلمنامه بخش مهمی از تاریخ ایران را که کمتر به آن پرداخته شده، بیان می‌کند. یعقوب لیث در راستای حفاظت از زبان و ادب فارسی تلاش‌های بسیاری کرده است و من قصد دارم این بخش از تاریخ را به تصویر بکشم.”

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn