کد خبر : 49775
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۳۸

نیم نگاه بورس به عملکرد ماه‌های آینده نرخ بهره

نیم نگاه بورس به عملکرد ماه‌های آینده نرخ بهره

 رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازار سهام برای چندمین بار در چندماه اخیر، در شرایط ریزش سریع و اشباع فروش این بار به بهانه تنش منطقه قرار گرفته است آن هم بعد از چندسال گذر از رکود و اصلاح قیمتی سنگین اکثر سهام شرکت‌ها و در

 رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بازار سهام برای چندمین بار در چندماه اخیر، در شرایط ریزش سریع و اشباع فروش این بار به بهانه تنش منطقه قرار گرفته است آن هم بعد از چندسال گذر از رکود و اصلاح قیمتی سنگین اکثر سهام شرکت‌ها و در زمانی که انتظار می‌رفت شاهد بهبود اوضاع باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: دامنه‌ محدود یک درصدی بازار را به بدترین حالت رکودی و نیمه تعطیل رسانده است. این بار حتی شایعات رسانه‌ای برای کاهش فضای فروش و بازگشت بازار به تعادل تاکنون تاثیری نداشته است.

وفایی اظهار کرد: متاسفانه عدم کارایی تصمیمات سازمان و افزایش فروش‌های ناشی از تسویه اعتباری مشتریان بدهکار به کارگزاری‌ها معضل مهم این هفته بود. عملکرد ماه‌های آتی در حوزه نرخ دلار نیما و نرخ بهره چشم انداز بهتری برای تولید و بورس در اختیارمان خواهد گذاشت. اما بنظر می‌رسد در کوتاه مدت باید تصمیمات اساسی برای بهبود اوضاع صورت بگیرد.

خبرنگار: کیمیا قلی‌پور 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn