کد خبر : 50643
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۸:۵۶

زن جوان سردسته باند فروش سکه‌های تقلبی بود

زن جوان سردسته باند فروش سکه‌های تقلبی بود

بهنام جعفری‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: با اطلاع پلیس از اینکه فردی کلاهبردار اقدام به فروش سکه‌های تقلبی طلا (پارسیان) می‌کند بلافاصله مأمورین انتظامی به محل وقوع جرم اعزام و فرد موردنظر دستگیر شد. با انجام تحقیقات تخصصی صحت گزارش تأیید شد و در دستور کار دادستانی قرار گرفت. با انجام اقدامات


بهنام جعفری‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت: با اطلاع پلیس از اینکه فردی کلاهبردار اقدام به فروش سکه‌های تقلبی طلا (پارسیان) می‌کند بلافاصله مأمورین انتظامی به محل وقوع جرم اعزام و فرد موردنظر دستگیر شد.

با انجام تحقیقات تخصصی صحت گزارش تأیید شد و در دستور کار دادستانی قرار گرفت. با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد سردسته این باند یک خانم اهل آذربایجان شرقی است.

بدین‌ترتیب هویت سه نفر از اعضای دیگر این باند نیز شناسایی و دستور بازداشت آنان صادر شد. در این رابطه با هماهنگی بانک مرکزی تمامی حساب‌های متهمین پرونده مسدود و یک دستگاه خودرو از اعضای این باند توقیف شده است.

در بازجویی‌های اولیه متهم به فروش و توزیع سکه‌های تقلبی طلا در استان‌های مختلف کشور و شهرهای‌های کرمان، رفسنجان و بم اعتراف کرده است.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn