وقتی عشق به اسرائیل چشم علی کریمی را کور می‌کند + عکس

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ در شرایطی که صدای اکثر مردم دنیا و سلبریتی‌های کشورهای مختلف از جنایات رژیم صهیونیستی درآمده و هرکدام به نوعی نسبت به قصاوت این رژیم کودک‌کش واکنش نشان دادند، برخی از چهره‌های مطرح که نام سلبریتی را یدک می‌کشند در ادامه مسیر اشتباه خود که حاضر نیستند به آن اعتراف کرده و از آن برگردند، رو به اشتباهات فاحشی می‌آورند که بیش از قبل به اعتبار و وجهه عمومی خود لطمه می‌زند و به نوعی می‌توان گفت آبروی خود را در این مسیر به حراج گذاشته‌اند.

علی کریمی، فوتبالیست بازنشسته که حدود دو سال است از کشور خارج شده و در این مدت به حمایت از جریاناتی پرداخته که ناآرامی در فضای داخل کشور را رقم زدند، بعد از بازگشت آرامش و امنیت به فضای کشور رو به موضع‌گیری‌های عجیب و غریبی آورده که نمایندگی هیچکدام از جریانات فکری داخل کشور را ندارد و مشخص نیست چه هدفی پشت این موضع‌گیری‌ها نهفته است.

در یکی از شاهکارهای اخیر کریمی، او تصویری در صفحه خودش در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده و مدعی شده رسانه‌های داخلی نام رژیم صهیونیستی را از جدول مدال‌های المپیک حذف کردند.

وقتی عشق به اسرائیل چشم علی کریمی را کور می‌کند + عکس

دروغ واضحی که در این پست وجود دارد این است که رژیم صهیونیستی هیچگاه از ابتدای المپیک تا امروز در جایگاه 17 جدول مدال‌ها نبوده و در حال حاضر هم در رتبه 34 جدول قرار دارد و حذف نام یک کشور با فتوشاپ و ادعای اینکه نام رژیم صهیونیستی از آنجا حذف شده دروغی است که از سوی علی کریمی وایرال شده و مشخص نیست چه هدفی پشت آن است.

در زیر جدول رسمی مسابقات که روی سایت المپیک منتشر شده را مشاهده می کنید که اثری از نام منحوس رژیم صهیونیستی در آن دیده نمی شود.

وقتی عشق به اسرائیل چشم علی کریمی را کور می‌کند + عکس

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn