کد خبر : 51611
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۹:۰۴

انتقاد به احتمال معرفی سردار اسکندر مومنی به عنوان وزیر کشور دولت پزشکیان!

انتقاد به احتمال معرفی سردار اسکندر مومنی به عنوان وزیر کشور دولت پزشکیان!

نواندیش: جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در توییتر نوشت: در آستانه معرفی ⁧ کابینه دولت چهاردهم⁩ به مجلس، اخبار نگران کننده ای درباره برخی اسامی به گوش میرسد.   برخی از آنها نه نسبتی با ⁧ اصلاحات⁩ دارند و نه حتی به رویکرد اعتدالی نزدیک هستند. برخی دیگر هم اساساً به ضدیت با هر

نواندیش: جواد امام سخنگوی جبهه اصلاحات ایران در توییتر نوشت: در آستانه معرفی ⁧ کابینه دولت چهاردهم⁩ به مجلس، اخبار نگران کننده ای درباره برخیانتقاد به احتمال معرفی سردار اسکندر مومنی به عنوان وزیر کشور دولت پزشکیان! اسامی به گوش میرسد.

 

برخی از آنها نه نسبتی با ⁧ اصلاحات⁩ دارند و نه حتی به رویکرد اعتدالی نزدیک هستند. برخی دیگر هم اساساً به ضدیت با هر تغییر و اصلاحی شهره هستند.

 

 اگر قرار بر ادامه سکانداری نظامیان و شبه نظامیان بر سیاست و عدم تغییر رویکردهای امنیتی نسبت به فعالین سیاسی داخل نظام بود، چه ضرورتی به برگزاری انتخابات و تحمیل این همه هزینه به کشور و بازی با روح و روان مردم و به ویژه جوانان بود؟

 

در نهایت، شخص رییس جمهور مسئول کابینه است و هیچ لابی گر و عنصر تحمیل گری حاضر نخواهد شد، مسئولیت دولت را بپذیرد. پس تا زمان هست، تجدیدنظر فرمایید.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn