کد خبر : 54167
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۵

آیا سریال «بلیط یک طرفه» به دست مخاطبان ایرانی خواهد رسید؟

آیا سریال «بلیط یک طرفه» به دست مخاطبان ایرانی خواهد رسید؟

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری تازه از پشت صحنه سریال پرهزینه و بین‌المللی «بلیط یک طرفه»، روابط عمومی این پروژه اعلام کرد که هنوز هیچ قراردادی با پلتفرم‌های داخلی برای پخش این سریال منعقد نشده است. سریال «بلیط یک طرفه» همچنان به دنبال پلتفرم پخش در ایران فیلمبرداری این سریال پرستاره که با

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری تازه از پشت صحنه سریال پرهزینه و بین‌المللی «بلیط یک طرفه»، روابط عمومی این پروژه اعلام کرد که هنوز هیچ قراردادی با پلتفرم‌های داخلی برای پخش این سریال منعقد نشده است.

سریال «بلیط یک طرفه» همچنان به دنبال پلتفرم پخش در ایران

فیلمبرداری این سریال پرستاره که با حضور بازیگرانی از کشورهای مختلف از جمله ایران، ترکیه، آلمان، عراق و کوزوو در استانبول در حال انجام است، تا دو ماه آینده به پایان می‌رسد. با این حال، مشخص نیست که مخاطبان ایرانی چه زمانی می‌توانند این سریال را تماشا کنند.

از جمله بازیگران مطرح این سریال می‌توان به ارکان پتککایا، حامد کمیلی، کیدا خور رمضان، علی شادمان، ایلهان شن، مهرداد صدیقیان، یولدائر اوکور، بهزاد خلج، گیزم کاراچا، محمد جانگورن، زهرا سامی، ارزا راموکا، فرشته مرعشی، دیدم بلچین، محمد حیدری، دیرن پولاتولاری، آیتاش اوشون و مانی مقدم اشاره کرد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn