کد خبر : 59310
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰:۱۲

موزیک ویدیوی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» رونمایی شد

موزیک ویدیوی فیلم سینمایی «در آغوش درخت» رونمایی شد

به گزارش بازیگر 360 ، همزمان با اکران فیلم سینمایی درام عاشقانه «در آغوش درخت» در سینماهای سراسر کشور، موزیک ویدیوی این اثر با عنوان “بگو کجایی؟” و صدای رحمان تک‌دهقان منتشر شد. ترانه این قطعه که توسط محمدمهدی علی‌نژاد سروده شده، روایتی عاشقانه و احساسی از یک عشق دور افتاده و قدرناشناسی است. موزیک

به گزارش بازیگر 360 ، همزمان با اکران فیلم سینمایی درام عاشقانه «در آغوش درخت» در سینماهای سراسر کشور، موزیک ویدیوی این اثر با عنوان “بگو کجایی؟” و صدای رحمان تک‌دهقان منتشر شد. ترانه این قطعه که توسط محمدمهدی علی‌نژاد سروده شده، روایتی عاشقانه و احساسی از یک عشق دور افتاده و قدرناشناسی است.

موزیک ویدیوی این فیلم به کارگردانی امین ملک‌زاده و با بازیگران اصلی فیلم همچون مارال بنی‌آدم، جواد قامتی، روح‌الله زمانی، اهورا لطفی و رایان لطفی تولید شده است.

فیلم سینمایی «در آغوش درخت» به نویسندگی و کارگردانی بابک خواجه پاشا و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و سجاد نصرالهی نسب، محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سازمان سینمایی سوره است. این فیلم روایتی اجتماعی از یک داستان عاشقانه است که در سینماهای کشور اکران شده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn