کد خبر : 59874
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۷

شوک بزرگ به طرفداران جنگ ستارگان: خداحافظی بوبا فت

شوک بزرگ به طرفداران جنگ ستارگان: خداحافظی بوبا فت

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری ناامیدکننده برای طرفداران بوبا فت، تمورا موریسون بازیگر این شخصیت محبوب تأیید کرد که در فیلم سینمایی آینده‌ی “مندلورین و گروگو” حضور نخواهد داشت. این خبر در جریان رویداد فن اکسپو شیکاگو منتشر شد و موجی از واکنش‌ها را در میان جامعه‌ی طرفداران جنگ ستارگان برانگیخت. بوبا فت

به گزارش بازیگر 360 ، در خبری ناامیدکننده برای طرفداران بوبا فت، تمورا موریسون بازیگر این شخصیت محبوب تأیید کرد که در فیلم سینمایی آینده‌ی “مندلورین و گروگو” حضور نخواهد داشت. این خبر در جریان رویداد فن اکسپو شیکاگو منتشر شد و موجی از واکنش‌ها را در میان جامعه‌ی طرفداران جنگ ستارگان برانگیخت.

بوبا فت از مندلورین خداحافظی کرد؛ آینده‌ی شخصیت محبوب جنگ ستارگان نامعلوم است

با اینکه موریسون ابراز امیدواری کرده که روزی دوباره به نقش بوبا فت بازگردد، اما بسیاری معتقدند که این احتمال به دلیل عدم تمدید قرارداد او بسیار ضعیف است. بوبا فت پس از بازگشت موفقیت‌آمیز در فصل دوم سریال مندلورین، سریال اختصاصی خود را نیز تجربه کرد؛ اما این سریال نتوانست به موفقیت پیشین دست یابد.

در مقابل، فیلم “مندلورین و گروگو” با حضور پدرو پاسکال در نقش دین جارین و سیگورنی ویور به عنوان بازیگر جدید، همچنان با قدرت پیش می‌رود. جان فاورو، خالق سریال مندلورین، کارگردانی این فیلم را برعهده دارد و انتظار می‌رود که مراحل تولید آن به زودی آغاز شود.

با وجود این خبر ناامیدکننده، هنوز هم احتمال بازگشت بوبا فت به دنیای جنگ ستارگان وجود دارد. برخی از طرفداران بر این باورند که ممکن است او در پروژه‌های آینده‌ای مانند فیلم “جنگ ستارگان” به کارگردانی دیو فیلونی یا فصل‌های بعدی سریال‌های “آهسوکا” و “مندلورین” ظاهر شود.

فیلم “مندلورین و گروگو” در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۶ اکران خواهد شد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn