کد خبر : 61232
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰

با چهره‌های جدید محسن کیایی و حامد کمیلی در فیلم جدیدشان سوپرایز شوید !+ عکس

با چهره‌های جدید محسن کیایی و حامد کمیلی در فیلم جدیدشان سوپرایز شوید !+ عکس

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی کمدی-درام «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی، پس از ماه صفر و از نیمه‌های شهریور ۱۴۰۳، اکران سراسری خود را در سینماهای کشور آغاز خواهد کرد. این فیلم با حضور ستارگانی چون مهدی هاشمی، احترام برومند، حامد کمیلی، محسن کیایی، گلاره عباسی، وحید نفر،

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی کمدی-درام «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی، پس از ماه صفر و از نیمه‌های شهریور ۱۴۰۳، اکران سراسری خود را در سینماهای کشور آغاز خواهد کرد. این فیلم با حضور ستارگانی چون مهدی هاشمی، احترام برومند، حامد کمیلی، محسن کیایی، گلاره عباسی، وحید نفر، شبنم گودرزی، جواد خواجوی و با حضور ویژه حسن معجونی، انتظار می‌رود با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود.

«آغوش باز» که ششمین تجربه سینمایی بهروز شعیبی است، پیش از این در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در بخش سودای سیمرغ، نظر مخاطبان را به خود جلب کرد و جزو سه فیلم برتر از نگاه تماشاگران قرار گرفت. داستان این فیلم درباره‌ی سه زوج است که در پیچ و خم‌های زندگی مشترک، فرصتی برای بازتعریف عشق پیدا می‌کنند.

فضای مفرح و موسیقایی فیلم، همراه با بازی‌های درخشان بازیگران، «آغوش باز» را به یکی از آثار مورد انتظار سینمای ایران تبدیل کرده است. پخش این فیلم را فیلمیران برعهده دارد.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn