کد خبر : 61479
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۸

اعترافات مهران مدیری درباره ی اعتیادش و شایعاتی درباره ی او

اعترافات مهران مدیری درباره ی اعتیادش و شایعاتی درباره ی او

به گزارش بازیگر 360 ، مهران مدیری، بازیگر و کارگردان محبوب ایرانی، در مصاحبه اخیر خود به موضوعاتی جالب و کمتر شنیده شده درباره سبک زندگی شخصی‌اش پرداخت. وی در این گفتگو به صراحت به مصرف سیگار اعتراف کرد و اظهار داشت که متاسفانه به این عادت بد مبتلا است. من همه کار بلدم، جز

به گزارش بازیگر 360 ، مهران مدیری، بازیگر و کارگردان محبوب ایرانی، در مصاحبه اخیر خود به موضوعاتی جالب و کمتر شنیده شده درباره سبک زندگی شخصی‌اش پرداخت. وی در این گفتگو به صراحت به مصرف سیگار اعتراف کرد و اظهار داشت که متاسفانه به این عادت بد مبتلا است.

من همه کار بلدم، جز شنا!

مدیری همچنین به علاقه‌مندی خود به ورزش‌های رزمی و اسنوکر اشاره کرد و گفت که در این رشته‌ها به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند. با این حال، او به نکته جالبی نیز اشاره کرد و گفت که متاسفانه شنا بلد نیست و در آب غرق می‌شود.

شایعات درباره مصرف مواد مخدر

در ادامه این مصاحبه، مدیری به شایعاتی که در مورد مصرف مواد مخدر توسط وی منتشر شده بود، واکنش نشان داد. او این شایعات را کذب محض خواند و تاکید کرد که چنین مسائلی صحت ندارند.

مدیری در این باره گفت: “متأسفانه برخی افراد به دلایل مختلف اقدام به انتشار شایعاتی درباره زندگی شخصی هنرمندان می‌کنند. من نیز از این قاعده مستثنی نبوده و بارها شاهد انتشار اخبار دروغ درباره خودم بوده‌ام. شایعات مربوط به اعتیاد من نیز کاملاً بی‌اساس بوده و هیچ حقیقتی در آن نهفته نیست.”

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn