کد خبر : 61590
تاریخ انتشار : جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱:۴۲

ماجرای مرگ دختر پزشک سرشناس تبریزی چه بود؟

ماجرای مرگ دختر پزشک سرشناس تبریزی چه بود؟

به گزارش پارسینه؛ بابک محبوب علیلو دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی در پی انتشار خبر فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از کلینیک‌های دندانپزشکی تبریز اظهار کرد: شکایت اولیای دم به‌تازگی در دستگاه قضایی استان ثبت شده است که بلافاصله پس از ثبت شکایت، دستورات قضایی لازم برای رسیدگی به این پرونده صادر می‌شود. وی

به گزارش پارسینه؛ بابک محبوب علیلو دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی در پی انتشار خبر فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از کلینیک‌های دندانپزشکی تبریز اظهار کرد: شکایت اولیای دم به‌تازگی در دستگاه قضایی استان ثبت شده است که بلافاصله پس از ثبت شکایت، دستورات قضایی لازم برای رسیدگی به این پرونده صادر می‌شود.

وی با اشاره به صدور دستورات مقتضی به مراجع مربوطه افزود: به پزشکی قانونی استان نیز اعلام شده است معاینات و آزمایش‌های لازم را برای تشخیص علت تامه فوت انجام داده و نتایج این آزمایش‌ها را به دستگاه قضایی استان گزارش دهند.

اوایل مرداد امسال دختری به نام دریا که پدرش نیز از پزشکان معروف تبریز است، برای انجام کار دندانپزشکی به یکی از کلینیک‌های معروف تبریز مراجعه کرد، اما وی را بی‌هوش کردند که پس از این ماجرا دختر نوجوان حالش بد شد و جان باخت.


منبع:


ایران

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn