میانگین ثبتنام دانش آموزان تا پایان مرداد ۸۸ درصد بوده است
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: میانگین ثبتنام کشوری دانش آموزان ۸۸ درصد بوده است. سیدمجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبتنام مدارس، کتب درسی، کلاسبندی، صدور ابلاغ و تایید ضوابط پنج موضوع مهم و اولویت دار در پروژه مهر است.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: میانگین ثبتنام کشوری دانش آموزان ۸۸ درصد بوده است.
سیدمجتبی هاشمی، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبتنام مدارس، کتب درسی، کلاسبندی، صدور ابلاغ و تایید ضوابط پنج موضوع مهم و اولویت دار در پروژه مهر است. در ورودی دوره ابتدایی از بین تعداد موالید اعلام شده توسط ثبت احوال کشور، ثبت نام دانش آموزان به صورت دقیق انجام پذیرفته و کلیه اسامی اعلام شده تا تعیین وضعیت نهایی توسط مناطق آموزش و پرورش پیگیری شود.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: میانگین ثبتنام کشوری ۸۸ درصد بوده است. بیشترین آمار ثبتنام مربوط به استان هرمزگان با ۹۳ درصد بوده است.
وی اضافه کرد: اختلاف اولین و آخرین استانها در ثبتنام ۱۲ درصد است. درصد ثبتنام در پایههای اول، هفتم و دهم، یعنی پایههای ورودی به صورت روزانه رصد و نتایج جهت ترمیم به استانها و مناطق بازخورد داده میشود.
هاشمی با بیان این که دستورالعمل ثبتنام اتباع، تصحیح اوراق امتحانات تابستان، ثبتنامهایی که حضوری انجام شده ولی در سامانه سیدا ثبت نشده است، عدم ثبتنام میان پایهها در برخی مدارس خاص جزو مسائل امروز ثبتنام است، گفت: ۳۰ مرداد در آخرین گزارش مربوط به درصد سفارش کتاب درسی، میانگین کشوری ثبت سفارش کتب درسی تا ۳۰ مرداد بیش از ۸۶ درصد بوده است.
هاشمی در پایان گفت: فرمهای نظارت و ارزیابی در اختیار مدیران مدارس قرار داده شده تا اطلاعات از کف مدارس جمع آوری و پس از تحلیل نتایج جهت رفع موانع و بهبود عملکرد به واحدهای ذی ربط ابلاغ می شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0