کد خبر : 63803
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۱۲

حاتم بخشی بی حساب و کتاب بانک ها به کارمندان شان آن هم از جیب مردم!

حاتم بخشی بی حساب و کتاب بانک ها به کارمندان شان آن هم از جیب مردم!

این روزها وام گرفتن از بانک ها البته برای مردم عادی تبدیل به یک رویا شده به طوری که برای دریافت یک وام ۵۰ میلیونی انواع و اقسام مدارک و کارکرد حساب و غیره می خواهند؛ تازه در صورتی که بانک به قول خودش اعتباری برای پرداخت وام داشته باشد.   نواندیش_محمد صادقی: این

این روزها وام گرفتن از بانک ها البته برای مردم عادی تبدیل به یک رویا شده به طوری که برای دریافت یک وام ۵۰ میلیونی انواع و اقسام مدارک و کارکرد حساب و غیره می خواهند؛ تازه در صورتی که بانک به قول خودش اعتباری برای پرداخت وام داشته باشد.

 

نواندیش_محمد صادقی: این روزها وام گرفتن از بانک ها البته برای مردم عادی تبدیل به یک رویا شده به طوری که برای دریافت یک وام ۵۰ میلیونی انواع و اقسام مدارک و کارکرد حساب و غیره می خواهند؛ تازه در صورتی که بانک به قول خودش اعتباری برای پرداخت وام داشته باشد.

 

حاتم بخشی بی حساب و کتاب بانک ها به کارمندان شان آن هم از جیب مردم!

 

علی رغم همه بخشنامه های بانک مرکزی بر لزوم پرداخت وام آسان و خرد آن هم بدون ضامن و آزار و اذیت های مرسوم بانک ها نداشتن اعتبار را بهانه ای برای عدم تمکین از این بخشنامه ها عنوان می کنند و با این اوصاف خیلی بعید است شما به این راحتی ها از بانکی بتوانید وام بگیرید.

 

 

این صورت های مالی نشان می‌دهد که تاپایان سال ۱۴۰۲ مبلغ پرداخت وام و تسهیلات به کارکنان بانک‌ها از ۱۲۴ هزار میلیارد تومان فراتر رفته و سرانه پرداخت تسهیلات به کارکنان برخی بانک‌ها بالاتر از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قرار گرفته است. مبلغ بالای تسهیلات پرداختی به کارکنان بانکی در حالی است که در سال ۱۴۰۲ به ازای هر ایرانی کمتر از ۶۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

 

بیشترین رشد پرداخت تسهیلات به کارکنان بانک‌ها در بانک‌ های رسالت، کارآفرین و پارسیان به ثبت رسیده است. با این حال اگر مبلغ وام‌ های پرداختی را به تعداد کارکنان بانک‌ ها تقسیم کنیم، مشخص می‌شود که بیشترین مبلغ وام به ازای هر نفر، در بانک‌ های صادرات، رسالت، پست بانک ایران و ملت پرداخت شده است.

 

حاتم بخشی بی حساب و کتاب بانک ها به کارمندان شان آن هم از جیب مردم!

 

حال باید پرسید این حاتم بخشی بی حساب و کتاب بانک ها از جیب مردم به نفع کارمندان شان از کجا نشات می گیرد و اساسا چرا باید اینگونه باشد که مردم برای وام ۱۰ میلیونی هم این همه اذیت شوند اما کارمندان بانک ها بی حساب از این رانت بهره مند گردند؟!

 

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn