کد خبر : 66031
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸

امیلیا کلارک بازگشت! این بار در نقش یک جاسوس حرفه‌ای

امیلیا کلارک بازگشت! این بار در نقش یک جاسوس حرفه‌ای

به گزارش بازیگر 360 ، ستاره سریال «بازی تاج و تخت» به دنیای جاسوسی قدم گذاشت. امیلیا کلارک، بازیگر شناخته شده‌ای که با نقش آشنایی‌مان، دنریس تارگرین، به شهرت رسید، این بار در سریال جدید و هیجان‌انگیز «Ponies» شبکه Peacock به ایفای نقش خواهد پرداخت. امیلیا کلارک در نقش جاسوسی شوروی سابق در این سریال

به گزارش بازیگر 360 ، ستاره سریال «بازی تاج و تخت» به دنیای جاسوسی قدم گذاشت. امیلیا کلارک، بازیگر شناخته شده‌ای که با نقش آشنایی‌مان، دنریس تارگرین، به شهرت رسید، این بار در سریال جدید و هیجان‌انگیز «Ponies» شبکه Peacock به ایفای نقش خواهد پرداخت.

امیلیا کلارک در نقش جاسوسی شوروی سابق

در این سریال جاسوسی که رویدادهای آن در مسکو سال ۱۹۷۷ رخ می‌دهد، کلارک در نقش «بی»، زنی با تحصیلات عالی، مسلط به زبان روسی و فرزند مهاجران شوروی ظاهر می‌شود. او به همراه همکارش، «تویلا»، ماموریتی خطرناک را برای کشف یک توطئه بزرگ در دوران جنگ سرد بر عهده می‌گیرد.

سریال «Ponies» که توسط سوزانا فوگل و دیوید ایسرسون خلق شده است، با همکاری امیلیا کلارک و دیگر تهیه‌کنندگان در حال تولید است. این سریال که ترکیبی از هیجان، درام و رازآلودگی است، نوید یک تجربه جذاب برای مخاطبان را می‌دهد.

امیلیا کلارک که پس از موفقیت چشمگیر در سریال «بازی تاج و تخت»، در آثار دیگری همچون «ترمیناتور جنیسیس»، «من قبل از تو» و «Secret Invasion» نیز به ایفای نقش پرداخته است، با حضور در سریال «Ponies» یک بار دیگر توانایی‌های بازیگری خود را به نمایش خواهد گذاشت.

جزئیات بیشتر درباره دیگر بازیگران این سریال و تاریخ دقیق انتشار آن هنوز اعلام نشده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn