کد خبر : 66099
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱

سرنوشت شخصیت محبوب در فیلم ددپول و ولورین فاش شد

سرنوشت شخصیت محبوب در فیلم ددپول و ولورین فاش شد

به گزارش بازیگر 360 ، در اتفاقی هیجان‌انگیز برای طرفداران دنیای مارول، رایان رینولدز بازیگر نقش ددپول با انتشار یک ویدیوی کوتاه، سرنوشت شخصیت محبوب گمبیت (با بازی چنینگ تیتوم) را در فیلم پرفروش «ددپول و ولورین» فاش کرد. این ویدیو که در واقع یک صحنه حذف‌شده از فیلم است، نشان می‌دهد که گمبیت در

به گزارش بازیگر 360 ، در اتفاقی هیجان‌انگیز برای طرفداران دنیای مارول، رایان رینولدز بازیگر نقش ددپول با انتشار یک ویدیوی کوتاه، سرنوشت شخصیت محبوب گمبیت (با بازی چنینگ تیتوم) را در فیلم پرفروش «ددپول و ولورین» فاش کرد.

این ویدیو که در واقع یک صحنه حذف‌شده از فیلم است، نشان می‌دهد که گمبیت در پایان فیلم جان سالم به در می‌برد. این خبر باعث شده است که بسیاری از طرفداران به بازگشت احتمالی گمبیت به دنیای سینمایی مارول امیدوار شوند.

فیلم «ددپول و ولورین» تاکنون به موفقیت چشمگیری دست یافته و توانسته بیش از ۱.۲ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کند. این فیلم نه تنها رکورد پرفروش‌ترین فیلم با درجه‌بندی بزرگسال را شکسته است، بلکه با شخصیت‌پردازی‌های قوی و شوخی‌های طنزآمیز توانسته نظر منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند.

شان لوی، کارگردان فیلم‌های موفق «فری گای» و «پروژه آدم»، وظیفه کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است. همچنین، فیلمنامه این فیلم توسط گروهی از نویسندگان باتجربه از جمله رت ریس، پال ورنیک، زب ولز، رایان رینولدز و خود شان لوی نوشته شده است.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn